zondag, juli 23, 2006

back on the track

*klik* en het antwoordapparaat staat weer uit. Komt u maar binnen, airco is helaas niet aanwezig maar ik heb hier stukken gediepvriesde appelsien liggen waar u saunagewijs rustig kan op sabbelen terwijl u verder leest.
Hopelijk herkent u mij nog want ettelijke uren en dagen blootstelling aan de zon hebben toch enig effect gehad. Niet dat ik nu het gebronzeerd lichaam van een Italiaanse wereldkampioen heb, maar als ik in de spiegel kijk zie ik toch enig kleurverschil tussen mijn spierwitte poep (neen, niet naar Bredene geweest dit jaar) en mijn nu gewoon witte rug. Niet dat ik ook maar enigszins wakker lig van een gebruind torso. Ik bleef mij dan ook consequent insmeren met factor 20 tot de pulle uit was, vooraleer ik de laatste twee dagen aan de bus met factor 10 begon.

1 opmerking:

Anoniem zei

He's back! 't Is een schande dat ik het nu pas doorheb eigenlijk..