donderdag, juli 27, 2006

echte mannen doen het in de vuilbak

Kijk, daar kan ik dus kwaad voor worden hé! Op het speelplein staan wel 10 vuilbakken maar toch moeten sommige nitwits hun lege flessen gewoon wegwerpen. Wel viespeuken, 't is maar om te zeggen dat ik het bezwarend materiaal heb meegenomen en het hoogstpersoonlijk naar het lab in Gent heb gebracht voor verdere DNA-analyse.
En aan alle coureurs die het afgelopen maandag nodig vonden om tijdens het natourcriterium in Aalst hun drankpulle naar mijn kop te smijten, ik heb ze ook binnengestoken! Als de tegenexpertise van Flandis gedaan is, zijn jullie pullen aan de beurt.

3 opmerkingen:

Pierre Vis zei

Wacht mss met het bekend maken van de resultaten tot vlak voor de Vuelta.. Of neen, vlak na de ceremonie vh WK ;-)

Anoniem zei

Landis verklaart zijn hoge hoeveelheid testosteren aan een biertje en een whisky. Tiens,en ik die dacht dat alcohol de prestaties verminderen? Moraal v/h verhaal: meer drinken voor het naar bed gaan!

Anoniem zei

't Is inderdaad erg bij momenten.

Ik krijg er bijvoorbeeld ook iets van als ik iemand iets uit het autoraam zie gooien. Tegen 120 op de autostrade...
(Iets minder simpel om dat te bemachtigen om een DNA-analyse op te doen.)

Gegarandeerd probeer ik daar naast te rijden en wild te toeteren. Ik krijg daar werkelijk road rage van!