dinsdag, juli 25, 2006

Mijn kontje is niet meer wat het geweest is...

Als ik thuis kom met in de ene hand mijn sleutel en met mijn dochtertje of 12 flessen flessen cola op de andere arm, durf ik de deur wel eens te sluiten door ze een kontje te geven. Gisteren zei de buurvrouw dat onze voordeur openstond om 1 uur ’s nachts en ze ze na een tijdje toch maar heeft dichtgedaan, waarvoor nogmaals dank lieve buurvrouw!
Ondertussen ben ik naarstig aan het steppen geslagen, kwestie om het kontje weer wat meer schwung te geven.

4 opmerkingen:

yab zei

Veel succes met het kweken van een swingend kontje. ;-)

Anoniem zei

Pieter,een gouden raad:altijd even kijken als de deur wel dicht is,anders zou je wel eens schrikken als een en ander verdwenen is.Een gouden raad van je moeder.

pierre du coin zei

@ ma: ja ma ;-)

Anoniem zei

En nu is het alweer steppen teneinde de kont terug (? G.?) op peil te brengen?
Ik dacht dat we thans ongeveer weer in joggingtopform zouden moeten zijn? Zo midden in het seizoen?

Of is het weer te warm? (destijds geliefde uitvlucht voor het installeren van zomerreses).

Dames en heren, wij stellen u voor: Pierre du coin, man van 12 sporten en 13 ongelukken: muurklimmen, steppen, fietsen, joggen, zwemmen, badmintonner, abba-danser, visser, ... (wellicht vroeger ook gymnast teinede de dikke teen in oev bakkes te krijgen).

Wanneer zal hij zich eens settelen, deze waarlijk sportminnende?

Uw bezorgde Y.