dinsdag, juli 25, 2006

Beestige sex

Oostduinkerke een week of twee geleden. Het was ’s avonds, half tien. Ik was rusteloos en besloot nog een wandeling te maken in de duinen. In een opwelling nam ik mijn fototoestel mee. Ik sloeg het padje in van het natuurreservaat en al snel viel het geluid van de klotsende zee en de nabijgelegen snelweg snel weg. Plots zag ik vanuit mijn ooghoeken een beweging. Ik draaide naar links en nu hoorde ik ook gehijg. Dit kon niets anders zijn dan een vrijend koppeltje in de duinen. Mij is altijd geleerd om dan kriekrood te worden en meteen rechtsomkeer te maken. Maar de voyeur in mij had het fototoestel al in aanslag en was al aan het inzoomen.
En u, u bent geen haar beter want ik durf wedden dat u al lang voor het lezen van deze regels zat te kwijlen op de foto.
Zou de poor fellow trouwens weten dat hij horens draagt?