dinsdag, juli 25, 2006

Echte Belgen bestaan nog sire...

Mijn Belg-gevoel is quasi onbestaande. Ik verzamel geen koekendozen van de koninklijke familie, op 21 juli wordt de vlag hier niet gehesen en ik doe mijn inkopen niet bij koninklijke hofleveranciers. Supporteren voor de rode duivels is zowat het dichtste dat ik bij het Belggevoel kom.
Maar geen nood sire, echte Belgen bestaan nog.

Ik vraag mij dan af of men je deze kousen kan kopen of dat de Belgische vlag er hoogst persoonlijk op geborduurd is. Misschien moet u volgende keer niet meer in afgrijnzen wegkijken als u witte kousen in sandalen ziet. De situatie is vrees ik ernstiger dan gedacht! Ik verdenk Jan Becaus er trouwens van zulke kousen te dragen als hij het nieuws voorleest.

3 opmerkingen:

Pierre Vis zei

Hey, we voelen ons allemaal wel eens eenzaam en verveeld op een koude winternacht..

Anoniem zei

Witte kousen ... en in sandalen dan nog. Hoe kan het in godsnaam dat mensen nog effectief die combinatie durven te dragen? Hebben ze geen vrienden, die er hen kunnen op wijzen dat het écht geen zicht is?

Pierre Vis zei

@ Tomadde: Hebben ze geen vrouwen, die er hen kunnen op wijzen dat het écht geen zicht is?