zondag, juli 23, 2006

Do you want to know a secret?

Dat was de titel van de laatavondfilm gisteren op kanaal2. Curieus of ik ben, meteen een fleske cola ligt lemon en wat chipkes erbij gepakt. De omroepster van dienst zei dat de film een echte thriller was en niet geschikt voor gevoelige kijkers. Ik ben niet vies van wat bloedstollend gegil maar trok toch het tv-deken wat verder naar boven en dat ondanks de hitte. 5 minuten later lag het deken alweer op de grond.
Zelden zo'n slechte film gezien. Awoert, boe! Alles was fout! Slechte acteurs, slecht scenario, slechte muziek. Alle clichés werden bovengehaald en schaamteloos misbruikt. De killer van dienst was zo’n nitwit met een stom masker en een pietje-de-dood-kleed. Bovendien had ik een wel heel groot déja-vu gevoel met “i know what you did last summer”. Mijn zal chips en cola waren nu toch al open dus ik heb maar doorgekeken. Toen de film eindelijk gedaan was kreeg je zo’n beeld te zien waardoor je weet dat “do you want to know another secret” vast en zeker al in de maak is. Waarschijnlijk hebben ze die film gratis gekregen bij Kanaal2 als ze 100 andere crappy films kochten.
Do you want to know a secret? Ik ben hier het stomme kieken van dienst want ik had beter naar footloose gekeken op VT4.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Footloose, keiharde horror met Kevin Bacon. De nachtmerries die ik daar al door gekregen heb!

Anoniem zei

Als je die avond een echte griezel wou zien, waarom heb je dan niet in de spiegel gekeken?

Anoniem zei

Even serieus: een gouden filmtip: iedere donderdag is het Spaanse filmzomer op Ned 3. De hele zomer lang de beste Spaanse films