donderdag, april 19, 2007

Pierre du Coin nu ook met niveau 1-jarige

Een jaar geleden begonnen met bloggen. Via google ooit toevallig op de blog van Kerygma terechtgekomen, waar ik meteen ook met raad en daad werd bijgestaan voor de opstart van mijn blog. Sindsdien wordt zij door mij nog steeds beschouwd als de "Goedele Liekens van de blogs", wat ten huize Du Coin een groot compliment is.

Mijn eerste dag bloggen heb ik meteen in stijl ingezet met maar liefst 4 posts tegelijk. Iets wat mij nadien nooit meer gelukt is. Misschien had ik op mijn hoogtepunt moeten stoppen, maar het schrijven van posts op zich is te leuk. Ik betrap er mij zelfs op dat ik soms "postsgewijs" dingen meemaak of registreer. Maar het meeste plezier beleef ik toch aan jullie reacties. Ook al zijn die vaak grappiger dan mijn posts. Wat eigenlijk niet grappig is.

*"fffffffffffffffffffffffff" pierre blaast kaarsje uit en presenteert iedereen een stukje virtuele flan-taart en een glas worldshake*



23 opmerkingen:

Anoniem zei

mewcikew en pwofifiat! *mompelt met volle mond*

Anoniem zei

oléé, nog een reactietje bij voor de pierre!

Anoniem zei

een feesje hier!? een jaar al. woehoew! proficiat. in elk geval ik was er niet bij toen. pre-pironiciaans tijdperk en al...
(en alcyon eten en spreken tegelijk dat gaat niet, ge hebt verdomme al een stuk flan in mijn oog gespekelt)

Anoniem zei

@pironik:
sowwy! Oepf... :D

Anoniem zei

joepiedepoepie! al één jaartje! jaja kleine kindjes worden groot. proficiat hé.

Anoniem zei

Ook van mij een welgemeende gelukwens met het voltooien van de eerste en het aanvatten van de tweede jaargang. Dat succes je ook tijdens het komende jaar te beurt mag vallen!

Anoniem zei

Whii! Taart! Congrats ;)

patricia zei

hiep hiep hoera!

Anoniem zei

Hee 't is hier feest! Wijs! Proficiat!

Sana follia zei

Gefeliciteerd met uw eerste verjaardag! 'T is goei taart merci!

Anoniem zei

proficiat!

Anoniem zei

Moge er nog vele kaarsen en taarten volgen.

yab zei

Happy Birthday, blog van Pierre!

Anoniem zei

De lectuur is aangenaam om lezen, dus doe er gerust nog wat jaartjes bij!

Anime monster zei

mijn eigen vrije dichterlijke vertaling: Heppie Peurtéé

Anoniem zei

dikke proficiat. Many happy returns...

Anoniem zei

Blijven gaan!

Anoniem zei

Hip hip rahoe!

Op naar nog een jaar, en eens vijf posts op een dag!

Anoniem zei

Hoera! Gefeliciteerd! En dat er nog vele jaren mogen volgen! En veel verjaardagsfeestjes. En nog heel veel postjes ook vanzeneigenst!

Rimbaloe zei

Heppie buirsdeej toe joe (allez, to your blog)

Anoniem zei

Nja, ik kom natuurlijk weer toe wanneer alle taart al op is... :)
Nog vele jaartjes, blog van pierre!

Anoniem zei

Ik ben een beetje aan de late kant, maar toch nog een dikke proficiat met dit eenjarige bestaan :-)

Anoniem zei

waar blijft de uitnodiging van de receptie tgv het eerste jaar?