maandag, april 16, 2007

The Sisters of mercy are coming your way

Wie graag eens in zwart gehulde en romy-pils drinkende dertigers uit de bol wil zien gaan, zakt best af naar Zottegem op zaterdag 7 juli. Op de affiche van Rock Zottegem: The Sisters of Mercy, Admiral Freebee, The Datsuns, Gorki, A Brand, The Van Jets, The Bony King of Nowhere. En dat allemaal voor slechts 20 euro in vvk. Meer info hier.

The Sisters of Mercy, hé mannen. Dat is geen groep maar een way of life. Hoe vaak niet naar de dansvloer gespurt op temple of love? Ieder jaar trouw een duwtje in de rug bij de tijdloze. Hoe vaak niet "Marian" gedraaid bij liefdesverdriet? En ik weet dat ik bij mijn goede voornemens had gezegd dat ik wat nieuwe muziek zou leren kennen en mij niet meer krampachtig zou vasthouden aan mijn jeugdmuziek, maar ik kan het toch niet laten.
Ook voor hen is de tijd blijven stilstaan want sinds 1993 hebben ze geen nieuw materiaal uitgebracht. Ik hoop dat ze er live staan en dat ze geen schim zijn van weleer. Ik heb ergens nog een bootleg liggen waarop Eldrith ook niet meteen toonvast is, maar den drumcomputer zal wel goed geprogrameerd zijn zeker? Naast Andrew Eldrith zullen ook Chris May (robochrist) en Ben Christo van de partij zijn. U toch ook?

ps. Mocht u in voorgaande zinnen een licht negatieve ondertoon herkennen is dit enkel een poging van mezelf om mijn hooggespannen verwachtingen enigzins binnen de perken te houden.
ps. Als het enigszins kan voor mij graag Temple of love, Marian, Doctor Jeep, Floorshow en this corrosion. Merci.
En nu allemaal rechtstaan, bureau en meubels aan de kant, spastische armbewegingen en meezingen hé mannen:
In the temple of love: Shine like thunder
In the temple of love: Cry like rain
In the temple of love: Hear my calling
In the temple of love: Hear my name

11 opmerkingen:

Anoniem zei

ja lap zeg, tis weer voor heel de dag!

pierre du coin zei

@ liese: jaja, er wordt hier wat afgezongen op deze blog hé ;-)

Sana follia zei

En dan de versie met Ofra Haza
ahahaaaaa a ha :p super!

Anoniem zei

Bestaan die mannen nog?
't is wel een icoon natuurlijk... veel plezier!

Anoniem zei

ik heb die mannen ooit eens op rock ternat gezien... nu ja gezien, het eerste half uur zag je enkel mist. een te enthousiaste roadie had waarschijnlijk zijn duim geparkeerd op het knopje van het rookmasjien.

Anoniem zei

that sounds like nen goeien tip. merci!

Anoniem zei

zal ik de achtergronddame spelen. oeaaaaaaaaaaaaa-aaaa-aaa-aaaa-aaaaaaaahhhhh
lalalala *octaaf hoger* aaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Anoniem zei

Ja, geweldig he !
Weer The Sisters Of Mercy.
Ze zijn nog steeds "on the road".
Ik heb ze in 2005 gezien in Tilburg 013, in 2006 in De Melkweg en ben zelfs in Moskou geweest bij het 1ste concert van The Sisters ooit op 7 december 2006. En nu een nieuwe zomer, een nieuwe tour. Ik ga er naar toe. Hopelijk komen ze ook nog naar Nederland.

Als je belangstelling hebt kan je ook een mijn website bezoeken van The Sisters of Mercy.
En laat een reactie achter, dat zou ik wel opprijsstellen.

Met vriendelijke groet,

My Dominion NL

http://www.thesistersofmercy.us/tsomfansites/mydominionnl/

Frederik Gheysels zei

The Temple met Ofra vind ik niet zo goed als de versie zonder. :P

Maareh, van mij mogen ze Some Kind of Stranger, Flood, Valentine, etc... vrijwel ieder nummer brengen. :P

De laatste keer dat ik ze gezien heb was in de brielpoort in Deinze; nu niet meteen de beste zaal ...

m@rtijn zei

i love the sissies !

Anoniem zei

However, it also warns you about the future and deals with the issues and problems of the present.
His spiritual munificence is so swift and extensive those not to speak
of common people even the other saints are unable to understand its nature.
"Allah originates the creation and then repeats it, then to Him you will be returned.

Here is my web page: name of allah