vrijdag, april 13, 2007

Suzanne Vega

Jippie! The times they are changing my friends! Dame Fortuna heeft zich aan mijn zijde geschaard. Daar waar ik de afgelopen maanden schromelijk genegeerd werd door haar, leef ik momenteel onder een wel heel gunstig gesternte.

Bij de lottotrekking van zonet hebben wij waarempel 2,5 euro gewonnen. Dan moet u weten dat wij nog nooit iets hebben gewonnen met de lotto! Na aftrek van onze 2 euro inzet houden we toch maar mooi 50cent over. Ha, du coin, wat kan je vandaag nog doen met 50 cent?

Wel daar ga ik dinsdagavond twee keer de toilletdame mee betalen op het concert van Suzanne Vega in de studio Marconi van de VRT! Met gratis gewonnen tickets! Ha, en ik had Vega dan nog niet eens in mijn top-5 van ferm kwelende madammen gezet... Dus wie weet loop ik PJ Harvey wel tegen het lijf in de Colruyt of komt Tanya Donnely wel naast ons wonen...

8 opmerkingen:

Anoniem zei

damn! daar wou ik ook wel graag naartoe verdikke!

Anoniem zei

En was het fijn?

Anoniem zei

Waw, gij gelukzak gij!

En was het ook de moeite?

pierre du coin zei

@ all: 't is pas volgende week dinsdag hé mannen.

Anoniem zei

Ook op de Lokerse feesten dit jaar (en suikerrock geloof ik)

Anoniem zei

wow, zo wijs voor jullie! een uitgebreid verslag volgt nog wel zeker?

Sana follia zei

Even iets helemaal anders, maar veel succes met de eerste schooldag van dochter H.

pierre du coin zei

@ thanks katjesnest