woensdag, april 18, 2007

suzanne vega

Gisteravond naar het concert van Suzanne Vega in de Marconi studio van de vrt geweest. Het grote voordeel van een kleine studio waar maximum 70 man in kan, is dat je sowieso bijna bij haar op schoot zat en elke subtiele wijziging in stemtimbre ten volle kon gesavoueerd worden. Enig minpunt was de vestimentaire keuze van vega. Haar I love NY t-shirt wordt met de mantel der liefde overdekt. Ze promoot immers haar nieuwe album "beauty and crime" met allemaal nummers over New York. Maar de korte kniebroek deed met momenten wel pijn aan de ogen.
Gelukkig konden we die gelukzalig sluiten bij de tonen van tom's diner, in liverpool, luca, left of center...
Ik werd helemaal zaza toen mijn personal favorite "blood makes noise" er ook tussen zat. Ik heb mijn vierkant van 30cm op 30 ten volle benut om er een paar ritmische heupbewegingen uit te schudden. En het nummer "Gypsy" werd als special request vanuit het publiek gevraagd.




Na afloop kwam vega er gewoon ook bij staan voor een frisse pint. Na enig aandringen wou ik uiteindelijk wel met haar op de foto. Omdat ze het zo mooi vroeg.
De rest van de foto's vindt u hier.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hi Pierre! I had a great time yesterday evening. I was so glad you could make it. I kept "blood makes noise" for the last, i know you like that one best. My regards to G. and little H.
Oh and thanks a lot for the picture. Hope to see you at sugarrock or the Lokerse feeste.
Suzanne.

Anoniem zei

wow, met zo'n madam wil ik ook wel op de foto! ;-)
vega rulez!

Anoniem zei

Ik wil denken dat ze het meermaals moest vragen en maar bleef aandringen voor je mee op de foto wou !!!!!!!!

pierre du coin zei

@ freddy: inderdaad. Als je goed kijkt zie je ook mijn licht gegeneerde blik en wat terughoudende lichaamstaal. Maar ja.

Anoniem zei

waauuuwww, op de foto met suzanne!! en ze heeft ook 'gypsy' gespeeld! (euhm dat liedje ken ik niet...) moet een fantastische ervaring geweest zijn.