vrijdag, januari 19, 2007

De Willy's-en-Marjetten-generatie

Kinderlogica zit eenvoudig ineen. Een nieuwe pop heet gewoon pop en beer is beer. Kleine H. staat gelukkig wel open voor naamsuggesties. Zo kan ik trots voorstellen aan Willy, Marjette en Miauwkes.

Nu zat ik deze avond rustig naar het nieuws te kijken terwijl kleine H. met Willy en Marjette zat te spelen. "Ah, dag Willy, wil je een beetje thee?". Waarop ik meteen gevat "Thee? Thee? Den Willy drinkt gerren een orvalleken".
Gelukkig kan ik zelf nog lachen om mijn dwaze moppen. Dochterlief keek lichtjes afkeurend en speelde dan rustig verder...

8 opmerkingen:

Anoniem zei

"En tege een toasteke'n me zalm zegt de Willy ook geene nee zenne"

Waar is de tijd dat Barbie nog gewoon Barbie heette?
En ze nog een Ken had die gewoon Ken heette en zich een maagaandoening aan thee zou drinken.

Anoniem zei

*mental image*

LOL!! ;)

Pink Lady zei

ik vond het anders wel een goeie ze ;)

Sana follia zei

Zo met een gezicht van 'pa moei u der ni mee'. Dat zal de laatste keer nog ni zijn :p

Chantal zei

ik, als hollandse.... wat is orvalleken?

pierre du coin zei

@chantal: een lekker trapistenbier

Anoniem zei

W & M vind ik subliem! Hehe.

oakleyses zei

converse pas cher, abercrombie and fitch, nike roshe, coach purses, new balance pas cher, true religion, coach outlet, nike blazer pas cher, true religion jeans, ray ban pas cher, burberry pas cher, nike free pas cher, nike air max, hollister uk, kate spade outlet, oakley pas cher, michael kors canada, hollister, north face pas cher, michael kors outlet online, true religion outlet, vans pas cher, nike free, longchamp, nike air max, ralph lauren uk, air jordan, lacoste pas cher, mulberry uk, timberland pas cher, coach outlet, louboutin, ralph lauren pas cher, coach outlet store online, north face, lululemon outlet online, scarpe hogan, nike air force, true religion outlet, ray ban uk, air max, longchamp pas cher, michael kors uk, guess pas cher, tn pas cher, michael kors, hermes pas cher, nike roshe run, air max pas cher, sac vanessa bruno