donderdag, januari 25, 2007

Mocht deze post nog iets lichter zijn, hij waaide weg...

Zij die niet houden van een onbenullig fait-diversken: gelieve u nu terug te trekken. Wat volgt balanceerde even op de rand van een grappig en een banale roddel maar helde wel heel snel over naar de banaliteit.

Chris Dusauchoit en Annemie Peeters zijn een koppel. Dat meldt het Laatste Nieuws, dus u mag het als vaststaand feit beschouwen. Ik vond al dat den Dus (zoals we die thuis noemen wegens het niet goed kunnen uitspreken van de “auchoit”) er zo content bijliep.
En nu we toch aan de roddel zijn: La Peeters is ooit samen geweest met Patrick Riguelle en de Mo uit Thuis. Waarschijnlijk niet terzelfdertijd, maar dat stond er niet bij.
Ha, daar hebt u niet van terug hé.

14 opmerkingen:

gypsy zei

ja en ik vroeg me aan de ontbijttafel af (ah ja want het stond in de krant) of annemie niet op de 'verkeerde' gasten valt. allez, voor een vrouw van haar leeftijd azo van den één naar den ander fladderen. zozo heb ik ook effe mijn licht moment van de dag met jullie gedeeld.

Anoniem zei

Madame Peeters heeft nogal de reputaie van een echte mannenverslindster te zijn, en volgens mijn goede bronnen is den Dusauchoit ook veel minder braaf dan 'em eruit ziet, dus die twee hebben hun gelijke gevonden, lol...
Maar respect voor Dusauchoit, ik kijk graag naar zijn dierenprogramma's, en in den tijd op Studio Brussel was het altijd lachen en gieren als die op de radio was :-)

Anoniem zei

Om dan toch ook maar te commenten op een non-event: madame Peeters maakt fijne radio, met meneer Fillet. Dat telt. Niet haar vriendjes.
Al zou een duo-presentatie wel eens fijn kunnen worden!

Anoniem zei

chris dusauchoit (of hoe je het ook schrijft..) dan nog...

Anoniem zei

En ze leefden nog lang en gelukkig, hoera!

Anoniem zei

wow....gij moogt met ons op café gaan!

Anoniem zei

Gho, daar moet je misschien een vast rubriekje van maken: "Pierre vertelt het met flair" lol

coldcitywind zei

oeh! als (non)-informatiejunk lees ik berichtjes als deze uiteraard heel graag ;)

nog een fameus weetje: Siegfried Bracke heeft maar 8 tenen! Hij heeft het zelf gezegd in Man Bijt Hond.

Fijn he.

Anoniem zei

Pierres roddel-coin is geopend zie :-)

Anoniem zei

Voor meer roddels: één adres: huize Kruismans...

K. zei

Ik beken: heb gegoogled op Annemie Peeters´ naam omdat ik helemaal niet meer wist die dat was.

Unknown zei

zzzzz2018.6.22
cheap ray bans
yeezy boost 350 v2
yeezy shoes
nike outlet store
vibram fivefingers shoes
yeezy
moncler uk
true religion outlet store
supreme outlet
dsquared2

Unknown zei

zzzzz2018.7.7
moncler outlet
canada goose outlet
christian louboutin outlet
nike presto
ralph lauren uk
cheap jordans
canada goose jackets
reebok shoes
louboutin shoes
cheap snapbacks

Unknown zei

qzz0724
canada goose outlet
michael kors handbags
air jordan 12
cheap jordans
palladium boots
nike air max 2015
michael kors outlet
fitflops sale
jordan shoes
simulation shoes