woensdag, januari 10, 2007

Morrissey goes europe

Ik kreeg net een elleboogstoot van Gypsy die gelezen had dat Morrissey liet uitschijnen dat hij wel geïnteresseerd zou zijn om voor Engeland uit te komen op het komende Europees Songfestival. Mocht men hem vragen. Want hij maakt zich wat ongerust, want men heeft hem nog niet gevraagd. En als je het mij vraagt gaan ze het hem ook niet vragen maar moet hij zich kandidaat stellen... Het lijkt verdacht veel op een wanhopige en melodramatische kreet van the man who eats-tears-for-breakfast om gevraagd te worden.

Of zoals hij zelf ooit zei:
I started something. Typical me, typical me. I started something. And now I'm not too sure...

Hij mag me wel altijd wakker maken mocht er een reünie van The Smiths inzitten.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

zou dat niet helemaal voor de grap zijn? hoewel, met m. weet je nooit. rare kerel...

Anoniem zei

Allez, een béétje enthousiasme please, het zou toch goed zijn moest het Eutothrashfestival eindelijk eens een beetje niveau krijgen? Engeland stuurt onze Mozzer, wij sturen dEUS ofzo, een mens mag al eens dromen van een betere wereld neen?

Anoniem zei

Daan was ook kandidaat, mende ik...

pierre du coin zei

@ lies: daan had inderdaad ook wel goesting. 't zou hem wel afgaan