maandag, januari 15, 2007

Maak uzelf belachelijk in zes stappen

Jui, stokskes time. ’t Is een wat belegen stoksken maar ik wou hem u zeker niet onthouden: zeg zes rare dingen over jezelf.
Komaan du coin, genoeg gezeverd, spill the dirt:

1. Ik heb iets met mijn navel. Of beter gezegd ik heb niets met mijn navel. Daar moet iedereen afblijven. Daar wordt geen piercing door gehaald, daar wordt geen champi uit geslurpt en daar mag geen kietelende vinger in de nabijheid komen. 't is maar dat u het weet.
2. Ik hou van diepvriesloempia’s. Frituren is voor strandjanetten. Echte mannen leggen die 8 minuten in de microgolf, voegen een straal ketchup toe en blussen met cola.
3. Tot wanhoop van G. kan ik op reis geen kerk zien of ik moet daar per se eens binnen om mij in de half vervlogen wierrook te wentelen.. En te zeggen dat je mij er in België met geen stokken naar binnen krijgt.
4. Toen ik als 10-jarige op KSA kamp was, vertelden wij soms griezelverhalen. 1 van de verhalen was van een man die op 1 nacht tijd helemaal grijs was geworden. Soms heb ik daar nog schrik van als ik ’s morgens in de spiegel kijk...
5. Als ik op toilet zit laat ik vaak de deur open. Ik heb op werk toch al een paar karpersprongen mogen maken om de deur dicht te trekken toen ik het belletje van de lift hoorde.
6. Ik heb op zolder een kotszakje of 30 liggen. Allemaal van verschillende luchtvaartmaatschappijen! Ooit hing mijn kot daar vol mee. Jaja, en ik mij maar afvragen waarom ik geen lief had…
Wilt u uzelf ook eens onsterfelijk belachelijk maken? Wie het stokje passe, trekke het aan…

8 opmerkingen:

Elenchi zei

Je hebt iets met je navel... Maar heb je ook iets in je navel?
Veel mannen blijken daar pluisjes terug te vinden. Navelpluis, noem ik het.

Ik heb ooit een programma gezien van een man die zijn leven spendeerde met het verzamelen van zijn hoogst persoonlijke navelpluis. Gesorteerd per kleur. Hij had al enkele glazen potten vol.

Het zou bestaan uit restjes schaamhaar, dood vel en onderbroek-stofjes. En eventueel nog wat vuil...

Anoniem zei

overvalt mij nu een vlaag van jaloezie omdat u 30 kotszakjes heeft! en dat terwijl IK degene ben die iets heeft met kotsen. de kotszakjes zijn voor pironik: schrijf dat maar in uw testament.

Anoniem zei

Subliem!

pierre du coin zei

@elenchi: ha, navelpluis. Yep klinkt bekend. Maar om dat dan in glazen potten te steken. What's next.
@pironik: ik wil er u bij gelenheid altijd wat bezorgen hoor. Ik denk zelfs dat ik nog dubbels enzo liggen heb ;-).

Anoniem zei

Dat van die kerkjes in het buitenland, dat klinkt als mijn moeder :D

Anoniem zei

dat "navelprobleem" is mij niet vreemd... ik word gek als er alleen al naar gewezen wordt...

yab zei

Hehe, puntje drie klinkt mij ongelooflijk bekend in de oren. Gelukkig tolereert mijn vriend mijn kerkenfixatie. ;-)

Muggenbeet zei

de ksa, daar heb ik ook mooie herinneringen aan. De Joepie's, hmmm!