vrijdag, januari 12, 2007

onderhonden

Ik heb het voor de underdog. Zo’n kleine-spring-in-het-veldige David die Goliath een baksteen tegen zijn bakkes smijt. Zalig. Ik zal oprecht blij zijn als zo’n Zimbabwaantje eens een koers wint. Ik krijg spontaan vapeurkes als ik lees dat Frank Vandenbroucke weer in het land is. Ik zou Bartje Wellens meteen een warm washandje aanreiken als hij daar in zijn bemodderd tricolore truitje staat te bleiten.
De onderhonden-theorie gaat alleen niet op voor Kim Klijsters in Australië. Die mag van mij nog eens goed scoren in Layton-Hewitt-land.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

leuke letterlijke vertaling: "onderhond"... super!

coldcitywind zei

Ze is al goed op weg, Clijsters. Wel sympathiek van Henin om zich terug te trekken, en Kimmeke nog paar titels te gunnen, niet?

Mja, ben Henin-sympathisant, kon het niet laten :)

Fijne blog!

Anoniem zei

Ik vind Kim een 'wreed' sympathiek meiske en ik zal zelfs opblijven of opstaan om voor haar te supporteren.

Anoniem zei

ze kan goed tennissen, maar die mond moet ze echt leren trager gebruiken