donderdag, januari 18, 2007

fotostokje

Een fotostokje van Mirthe. Een stokje waarin gevraagd wordt om een foto van jezelf te maken en on line te zetten. Eigenlijk zag ik dat niet zo zitten. Niet dat ik anoniem wens te blijven, maar het is toch wel confortabel om te bloggen in een relatieve onbekendheid. Ik vind het ook leuk om blogs te lezen van mensen die ik niet ken. Onbewust vorm je je daar een beeld van.

Maar ik moet ook wel grif toegeven dat ik ook wel razend nieuwsgierig ben naar alle bloggers die dit stokje kregen/krijgen. En mijn nieuwsgierigheid heeft de overhand. Dus bij deze...


Ik gooi het stokje door naar Maarten (lijkt hij nog op de maarten die ik ken van op kot?), Gypsy (lijkt ze al op de man van Melle?) en zou lou er verlouderd uitzien?
Maar als jullie je ongemakkelijk voelen bij dit stokje, zwier je het gewoon terug hoor!

14 opmerkingen:

Anoniem zei

Dank! Je bent de eerste die er uit ziet zoals ik verwachtte. Of misschien heb ik al ooit een foto gezien of zo, kan ook :)

Anoniem zei

Ik vind dit een supergeweldigformitastisch stokje! Net als jij ben ik nieuwsgierig naar de mensjes achter al die blogs.

Anoniem zei

verdoeme, ik ben ook nieuwsgierig naar de anderen, maar vind het vreemd om een foto van mezelf online te zetten, hoewel er in mijn flickr wel enige staan waar ik wegkijk of me een beetje verstop....

Chantal zei

Ik vind het soms ook wel leuk om een beeld te vormen, als je dan later een foto ziet blijkt dit ineens heel anders te zijn..... grappig is dat.

Anoniem zei

met een sik en bakkebaarden waarover is nagedacht enal...
ik had het eerlijk gezegd een beetje slonziger verwacht ;)

Chantal zei

Ik ga je log eens een poosje volgen, kijken of je een blijvertje wordt in mijn lijst.

pierre du coin zei

@ dramoghe: ik zie dat je het je favoriete stokje is, je hebt het al een keer of zes gegooid ;-)
@ pironik: gelukkig konden kapper, styliste en visagiste mij nog inpassen voor een spoedsessie.
@ chantal: arrrh wat een onmenselijke druk die jij mij oplegt door dat daar zomaar achteloos te schrijven.

gypsy zei

jup gij ziet er uit zoals ik me voorstelde, alleen een beetje serieuzer :-)
(en omdat ge het op mijne foto niet kunt zien): neen, ondanks mijn krullen lijk ik nog altijd niet op de man van melle.

Anoniem zei

Heeee! Ik ken jou!!!! Ben jij dàt echt???? En ben je nu al lang terug op vrije voeten??? Welkom back! :-)

pierre du coin zei

@lies: terug op vrije voeten? Precies of ik heb in den bak gezeten ofzo? In ieder geval:this one is taken!
*djzu denkt Pierre, ik had toch beter mijn eigen foto on line gezet*

Anoniem zei

'k zou de pierre op deze foto niet herkennen....

Anoniem zei

ha die pierre! je bent veel jonger dan ik dacht... lol

Anoniem zei

gniffl gniffel! :-)

Nathalie zei

Ik vind dit echt een geweldig stokje!

En jij ziet er min of meer uit zoals ik verwachtte ;)