maandag, oktober 16, 2006

geen blond coupken voor den Pierre

Ik stootte spontaan een vreugdekreet uit toen ik vanmorgen op sporza volgend bericht las:

“Frank Vandenbroucke (Aqua e Sapone) stond op de deelnemerslijst, maar is niet vertrokken. Hij werd vervangen door Giuseppe Palumbo. De reden voor Vandenbrouckes verstek is niet bekend.”

U herinnert zich misschien nog dat ik spontaan uitriep mijn haar te verven indien Frank Vandenbroucke aan de start verscheen van de 5 of 6 wedstrijden die zijn nieuwe ploegleiding had vastgelegd. Wedstrijd na wedstrijd verscheen VDB aan de start. Meer nog hij zette zelf redelijke prestaties neer… Het ei in mijn broek begon al serieus te groeien. In die mate dat ik hier in Aalst al eens een carnavaltoebehoren winkel was binnengestapt om eens naar de bussen haarverf te kijken.

Bij deze wens ik VDB veel succes in het volgende seizoen maar onthou ik mij voorlopig van enige boude uitspraken, als u zich geroepen voelt, be my guest…

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een tegenvaller, volgens mij zou die nieuwe coupe je wel vreed schoon gestaan hebben.

Anoniem zei

Je haar verven met bussen carnavalsverf? Leve de kapper, eerst laten afbleken...

In elk geval blij dat jij haar niet moet verprutsen.

Unknown zei

Ik heb zo een donkerblauw vermoeden dat je het nooit zal moeten blonderen.

Anoniem zei

Geef toe dat je al geoefend had op je schaamhaar.

gypsy zei

wat jammer nu van die nieuwe coupe! en zeggen dat ik al heel 't seizoen voor de frank aan het supporteren ben...

Sofie zei

Toch een gemiste kans vind ik! Tendinitis aan de knie zou de boosdoener zijn.

Anoniem zei

Net op tijd dus. Jammer eigenlijk want het zou wel grappig geweest zijn.

Anoniem zei

Dju! Spijtig, spijtig, spijtig.
Jammer ook. Triestig.

Ik had wel eens graag een blonde Pierre te zien gekregen.