dinsdag, oktober 24, 2006

Mijn zesde zinnig tuig

Een zesde zintuig is iets wat men spontaan met vrouwen associeert, maar af en toe voel ik ook iets aan mijn water (wat een rare uitdrukking is dat toch).
Zaterdagmiddag ging ik met kleine H. in de buggy om brood. Toen we buitenkwamen lag er een grote zwart hond, leiband naast zich, met de kop op de poten braaf op zijn baasje te wachten. Ik kon nog net door met de buggy maar moest dan vlak naast de hond wandelen.

Plots voelde ik iets aan mijn water (?) en schoot mijn zesde zintuig in werking. Ik besloot meteen de straat over te steken en aan de overkant verder te gaan zonder de hond te passeren. 2 minuten later een oorverdovend geblaf en zie ik nog net de hond rechtspringen en naar de arm van een oude man vliegen. De eigenares was direct uit de winkel en sleurde man en hond binnen. Een pantoffel bleef achter op het trottoir…

Niets liet een minuut eerder vermoeden dat de hond dit zou doen, en ik was al te ver om te zien wat er nu precies gebeurd was. Misschien had de man wel op een poot gestaan of zo. Maar ik was in ieder geval blij dat ik de straat was overgestoken.

Nu dame fortuna mij toch in het oog aan het houden was, stapte ik prompt een dagblandhandel binnen en vulde een lottoformulier in. Blijkbaar moet ik haar delen met een pak anderen want het was zaterdagavond geen jackpot. Maar kleine H. lag veilig en wel in haar bedje en dat is wat telt hé mensen.

Man, man du Coin. Zo’n melige post en de kerstdagen moeten nog komen…

15 reacties:

Op dinsdag, 24 oktober, 2006 , Anonymous Alcyon zei...

Da's meestal de miserie met een zesde zintuig he. Je weet niet wat er anders zou gebeurd zijn... Alleszins sjans dat jullie zelf niet geattaqueerd zijn door de hond...

 
Op dinsdag, 24 oktober, 2006 , Anonymous dramoghe zei...

Honden zijn onvoorspelbare beesten, zelfs de allerbraafsten halen soms rare streken uit.

Blij dat je zesde zintuig in actie schoot! De ideale papa ;o)

 
Op dinsdag, 24 oktober, 2006 , Anonymous Anoniem zei...

Amai, da's schrikken zeg. Ik betrouw Bruce ook niet met de kindjes. Vandaar dat hij nu iedere dag buiten zit. Gelukkig aanvaardt hij dit zonder problemen. Als beloning ga ik vaak met hem alleen eens wandelen.
Geef H een dikke knuffel van mij!

 
Op dinsdag, 24 oktober, 2006 , Blogger yab zei...

Tja, honden blijven dieren en dus onvoorspelbaar, hoe hard hun baasjes soms ook het tegendeel beweren.

 
Op dinsdag, 24 oktober, 2006 , Blogger Pink Lady zei...

Amai zo verschietachtig! Waar die (vrouwelijke? niet dus) intuïtie al niet goed voor kan zijn... Weer een spannend verhaal om later te vertellen! En die Dame Fortuna laat zich niet misbruiken, altijd beter om die lotto nummers te gebruiken die je gedroomd hebt!

 
Op dinsdag, 24 oktober, 2006 , Anonymous Heidi zei...

ik hou wel van je schrijfstijl! Je schrijft met een aangenaam ritme dat prettig leest!

 
Op woensdag, 25 oktober, 2006 , Anonymous liese zei...

phoe! das even geluk hebben. Nieuwe honden vertrouw ik ook voor geen haar, ze moeten altijd krediet winnen bij mij...

 
Op donderdag, 26 oktober, 2006 , Anonymous roedi zei...

verdorie he, die honden heeee
vorige week een drol voor mijn deur.. en kmoet er ook nie van weten als ik ze moet passeren op het voetpad... hou die dieren op het platteland, niet in de stad

 
Op donderdag, 26 oktober, 2006 , Anonymous pironik zei...

ik kan me voorstellen dat ik met een kind ook sneller dat ommetje zou maken. voor de rest nog even zeggen: mensen, een trein dat is toch geen plaats voor een hond. stinkende honden enzo.

 
Op donderdag, 26 oktober, 2006 , Anonymous cursief huigje zei...

kan ik even je zesde zintuig lenen? onlangs kreeg ik nog een hap van een hondje ... plezant was anders.

 
Op donderdag, 22 oktober, 2015 , Blogger oakleyses zei...

christian louboutin outlet, oakley vault, burberry outlet online, cheap ugg boots, ugg australia, christian louboutin shoes, burberry outlet online, louis vuitton handbags, ugg outlet, replica watches, tiffany and co, nike air max, christian louboutin, michael kors outlet, oakley sunglasses, kate spade outlet online, nike air max, nike outlet, prada handbags, cheap oakley sunglasses, ugg boots clearance, gucci handbags, michael kors outlet online, polo ralph lauren, louis vuitton outlet, ray ban sunglasses, oakley sunglasses, cheap ugg boots outlet, replica watches, chanel handbags, nike free, louis vuitton, polo ralph lauren outlet, tiffany jewelry, michael kors outlet online, longchamp outlet, tory burch outlet online, michael kors outlet online sale, ray ban outlet, longchamp handbags, cheap oakley sunglasses, michael kors handbags, louis vuitton outlet, michael kors outlet store, jordan shoes, red bottom shoes, ray ban sunglasses

 
Op donderdag, 22 oktober, 2015 , Blogger oakleyses zei...

converse pas cher, abercrombie and fitch, nike roshe, coach purses, new balance pas cher, true religion, coach outlet, nike blazer pas cher, true religion jeans, ray ban pas cher, burberry pas cher, nike free pas cher, nike air max, hollister uk, kate spade outlet, oakley pas cher, michael kors canada, hollister, north face pas cher, michael kors outlet online, true religion outlet, vans pas cher, nike free, longchamp, nike air max, ralph lauren uk, air jordan, lacoste pas cher, mulberry uk, timberland pas cher, coach outlet, louboutin, ralph lauren pas cher, coach outlet store online, north face, lululemon outlet online, scarpe hogan, nike air force, true religion outlet, ray ban uk, air max, longchamp pas cher, michael kors uk, guess pas cher, tn pas cher, michael kors, hermes pas cher, nike roshe run, air max pas cher, sac vanessa bruno

 
Op donderdag, 22 oktober, 2015 , Blogger oakleyses zei...

chi flat iron, herve leger, giuseppe zanotti, birkin bag, bottega veneta, valentino shoes, wedding dresses, nike trainers, ghd, air max, nike air max, ralph lauren, jimmy choo shoes, vans outlet, timberland boots, vans, longchamp, hollister, north face jackets, baseball bats, nike roshe, converse, nfl jerseys, reebok shoes, gucci, nike air huarache, instyler ionic styler, soccer shoes, abercrombie, new balance outlet, mont blanc pens, mac cosmetics, mcm handbags, ferragamo shoes, hollister clothing store, asics shoes, beats headphones, lululemon outlet, p90x workout, converse shoes, iphone case, north face jackets, oakley, babyliss, insanity workout, abercrombie and fitch, ray ban, louboutin, celine handbags, soccer jerseys

 
Op donderdag, 22 oktober, 2015 , Blogger oakleyses zei...

moncler, juicy couture, michael kors handbags, montre femme, pandora charms, canada goose outlet, replica watches, doke gabbana outlet, uggs canada, canada goose outlet, coach outlet, barbour, ugg, louis vuitton pas cher, marc jacobs handbags, pandora uk, wedding dress, louis vuitton, karen millen, canada goose, juicy couture outlet, thomas sabo uk, moncler outlet, sac louis vuitton, pandora jewelry, toms outlet, ugg, ugg boots, canada goose pas cher, canada goose outlet, michael kors outlet online, louis vuitton canada, moncler, louis vuitton uk, supra shoes, sac lancel, moncler, pandora jewelry, swarovski uk, canada goose, moncler, michael kors outlet, canada goose, hollister canada, ugg soldes, barbour jackets, moncler outlet, canada goose, moncler, swarovski jewelry, moncler, links of london uk

 
Op vrijdag, 22 juli, 2016 , Blogger xjd7410@gmail.com zei...

louis vuitton outlet stores
ralph lauren outlet
nike free run 2
coach outlet
jordan shoes
coach outlet
marc jacobs
adidas yeezy
retro jordans
michael kors outlet
michael kors handbags
adidas nmd
louis vuitton
nike uk
kobe bryant shoes
celine bags
oakley sunglasses
rolex submariner
tods outlet
toms
michael kors outlet clearance
coach factory outlet
hollister clothing
hermes handbags
true religion jeans
tory burch sale
louis vuitton
nike free run
tiffany outlet
nike nfl jerseys
designer handbags
nike uk
adidas shoes
louis vuitton outlet
asics shoes
michael kors
michael kors outlet
coach outlet
nike outlet
2016.7.22haungqin

 

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage