vrijdag, oktober 06, 2006

" Pierre zwaait naar vrtwatch "

Ik deed afgelopen maandag een post over een bericht dat ik op de vrt had gezien. Een positieve post, gelukkig maar. Want ik vernam dat mijn schrijfsel door de vrt-watch was gesignaleerd. De vrt-wadde? De vrt-watch. En ik citeer nu letterlijk:

De medewerkers van VRTwatch.be houden hun openbare omroep in het oog, meer specifiek voor wat betreft: de neutraliteit en de objectiviteit van de berichtgeving; de transparantie van het bestuur van de openbare omroep; de efficiënte besteding van het geld van de belastingbetaler; ... "
Concreet wordt iedere dag de term "vrt" naar hartelust gegoogled, geyahood en gewebcrawled en wordt dan ieder bericht met een vlooienkam geanalyseerd.

Als ik denk aan al mijn posts met lofbetuigingen over Martine Tanghe staat het als een paal boven water: ik heb Martines ijdelheid gestreeld en heb er een fan bij. Eén en ander wordt mij nu ook duidelijk. Martine kijkt iedere keer net voor het nieuws begint nog eens rap naar mijn blog op haar pc-schermpje (links onderaan aan haar voorleestafel, niet te zien voor de kijker thuis). En let maar eens op haar monkellachje vanavond...
Wuift naar Martine”.

Benieuwd of freaq ook gespot zal worden, deze guitige-spring-in-het-veld presteerde het om vandaag ook over de vrt te posten.

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Amai wist niet dat ze zoiets doen.

Anoniem zei

O, wat ben ik nu toch zwaar teleurgesteld. Ik ben namelijk ook een hevige fan van Martine en ik stuur haar altijd een guitig mailtje net voor ze aan het nieuws begint, maar als blijkt dat niet mijn mailtje, maar jouw blog haar Mona Lisa-glimlach opwekt ... dan is 't af.

pierre du coin zei

@ cobra: de liefde van Martine is zo groot dat er genoeg plaats is voor ons beiden hoor ;-))

Anoniem zei

hehe cool. Ik denk dat VTM aan zoiets niet begint, veel te deprimerend voor diegenen die dat werk moeten doen :-)

pierre du coin zei

't is al van dadde. Ze hebben mij al gevonden van de vrt-watch. Dat marcheert daar wel goed...

Anoniem zei

Ja, dit bericht staat er ook al op! :)

Anoniem zei

is die knipoog van Frank Deboozere op 't eind van 't weerbericht ook voor u? ;-p

Anoniem zei

Pier dat heeft te maken met je vorige campagne... ben er zeker van! (ik heb een link geplaatst naar jou blog...)

Unknown zei

Pierre, Martine en SC, een mooi huishouden mijn gedacht.

Sofie zei

VRT blijkt echt zijn huiswerk te doen! Chapeau! Of ze er rekening mee houden, dat is wat anders!