maandag, oktober 23, 2006

't was genen vetten bij de willy's en marjetten

Daar waar ik vorige week nog dubbel lag, was er nu weinig of geen lach. Niet dat het slecht was, maar er had nog wat maïzena bij de bindingssaus gemogen. Het was meer een opeenvolging van reportages (de een beter dan de ander) en losse flodders. De glimlach was er wel, zelfs een monkelachje bij de reportage over het trouwfeest maar ik vrees een beetje voor de volgende afleveringen.
Maar allé, de mannen hebben bij mij nog genoeg krediet.

Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus, volgende zondaaaaaaaaagavond zal ik mij opnieuw voor de beelbuis kluisteren. Tot dan en om af te sluiten nog een schijfje van Udo Jurgens.

4 opmerkingen:

Pierre Vis zei

Hm, ik vond het eigenlijk net beter dan de vorige keer. Sos Pita, X-Tractor & vooral DJ Nico vond ik grandioos :)
Afin, de gustibus..

Anoniem zei

Nog niet gezien aangezien geen kabel.
Maar zal straks de reeks eens via de pc binnentrekken.

Ben benieuwd.

Anoniem zei

Ik heb na tien minuten afgehaakt en ik denk niet dat ik volgende week opnieuw zal inhaken.

Pink Lady zei

Deze week maar een stukje gezien en dat was alleszins niet slecht ze; het huwelijksfeest!
Ik blijf toch een fan.