maandag, oktober 16, 2006

Hé Willy, 't was goe hé? Jot, Marjet, Jot...

Gisteren de eerste aflevering van Willy’s en Marjetten. Bart de Pauw en de mannen van de neveneffecten kropen in de huid van radioreporters bij een lokale zender.
Ik moest meteen denken aan radio Moniek, een lokaal radiostation waar ik als kind af en toe naar luisterde. Fantastische djingels, dat typische radiotaaltje. Ik heb zo ooit nog bij een lokale kwis een gebraden kip gewonnen in een lokaal frietkot en drie singels naar keuze uit de top 40.

Gisteren waren sommige scènes ronduit hilarisch (de haar pitta uitkotsende bijzitster, de betoging aan de schoolpoort, de door aliens ontvoerde ontrouwe man, fata morgana in Wippelgem …). Ik ben echt benieuwd naar volgende week. Al vraag ik mij af of de rode draad van het lokaal radiostation sterk genoeg is om de verschillende reportages week na week te dragen.

* pierre grijpt zijn als stabilostift vermomde micro, rolt met de ogen en haalt zijn gladde radiostem boven*
Jawel beste lezers van deze blog, het is 5 minuten voor het tijdsein van 8 uur. Voor we nog een schijfje draaien van de George Baker selection, nog even de groeten doen Ramirez en zijn lieftallige vrouwtje….

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vond het ook bijzonder leuk...

Anoniem zei

Helaas Pierre, ik vond het enorm druk en om zenuwachtig van te worden. Volgende zondag ga ik er dus niet naar kijken.

Maxentia de Beauvais zei

Ik zag het niet, maar wij hebben hier in Oostende radio 't Visschertje. Je zou zweren dat ze het erom doen, maar ze zijn écht!

Bar zei

Ik heb het ook niet gezien. Wel ff een recensietje gelezen in de krant: sommigen sketches idd hilarisch (Fata Morgana?), maar anderen dan weer absoluut geen hoogvliegers. Tging zowat op en af volgens de journalist in kwestie. Kga wel proberen volgende week 'ns te kijken!

Anoniem zei

twas super. Beter dan ik verwacht had eigenlijk...ik kijk uit naar volgende week!

Anoniem zei

Ja, hier lopen de meningen precies ook nogal uiteen... maar ik ben fan! ;)

Anoniem zei

onder de tonen van 'una paloma blanca' groeten wij Pierre Piraat terug. Mijne Willy zoekt ondertussen zijn Mariette om mee te... dansen.

Elsbabbel zei

Dat was inderdaag genieten, man !

"Verder wens ik u een gggggewèldige dag en ggggaan we er nogggg eentje drrraaien van Anja Yelles : de soep is aanggggebrand !"

raybanoutlet001 zei

michael kors handbags
michael kors handbags
oakley sunglasses
ugg outlet
ugg outlet
mont blanc outlet
rolex replica
christian louboutin shoes
nike shoes
michael kors outlet