vrijdag, oktober 20, 2006

Prison break editie België

Ik zal moeten opletten of ik krijg nog een toef op mijn bakkes binnenkort. Gisteren zag ik op een terras een man in t-shirt zitten en mijn ogen werden onweerstaanbaar naar zijn gespierde en volledig getatoeëerde armen getrokken.
Prison-break-gewijs probeerde ik de contouren van Vorst Nationaal, een geheim telefoonnummer of een plattegrond van het rioolstelsel te ontwaren. Toen hij mijn indringende blik op zijn armen voelde priemen ging zijn wenkbrauw lichtjes omhoog waarna ik meteen het hazenpad koos.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

ben blij dat ik niet de enige ben die zo kan zitten te staren...

Anoniem zei

bwah van tattoomannen heb ik geen schrik, ken er veel te veel daarvoor :-)

Anoniem zei

Lol. Goed bezig. Lopen ze open en bloot met beeldekens op hun armen en andere lichaamsdelen rond en mag een mens er nog niet naar zien. Zucht!

Unknown zei

Zoiets noemen we "inpakken en wegwezen".

Anoniem zei

Nog een geluk dat het enkel zijn wenkbrauwen waren die zich opwaarts bewogen.

Anoniem zei

Dienen die tatoos eigenlijk niet om bekeken te worden? Nu ja, beter geen risico nemen...

Anoniem zei

zeker dat het niet Wentworth Miller was ... naar het schijnt was hij opgemerkt in de Dendermondse gevangenis .. enkele weken geleden.

Elsbabbel zei

zeker dat het een man was ??