zaterdag, november 04, 2006

Afschaffen die handel: deel 2

*ding dong* Twee jeunes hommes met een eens wit laken omgord staan breedsmoelkikkerend voor de deur. De moeder met licht verontschuldigende glimlach en de ogen naar beneden gericht staat een meter verder in de grond te zakken.
* Mogen we wat snoep voor Halloween? * Ik terug met twee LEO’s om in hun plasticzak van Delhaise te steken. * Bedankt hé*.

Watblieft? Kan er geen spooky liedje meer af? Kunnen ze mij eens niet goed laten verschieten? Een imitatie van Freddy Krüger misschien? Afzetters. Ik had bekans mijn tanden uitgedaan, mijn toepet aan de kapstok gehangen om ze zelfs eens goed te laten verschieten.

3 opmerkingen:

Maxentia de Beauvais zei

Ze krijgen van mij echt niks hoor, als ze geen moeite doen.

Anoniem zei

Omg!

Anoniem zei

en die moeder...aj aj