woensdag, november 22, 2006

Lat mie maar lopen langs de straten

Na 2 maanden de couch-potato te hebben uitgehangen, heb ik gisteren mijn fleece-dekentje afgegooid en heb mij opnieuw in strakke loopbroek gehesen. Zo discreet als mijn fluo-vestje het toeliet, heb ik mij bij de groep beginnende lopers op training aangesloten. De 40 minuten duurloop ben ik zonder veel kleerscheuren doorgekomen maar het moest niet veel langer geduurd hebben. Een zucht van opluchting ontsnapte mijn nahijgende sluitspier.

Damn you, steamy running pants.

14 reacties:

Op donderdag, 23 november, 2006 , Anonymous Happy Little Boozer zei...

Beginnende lopers die al 40 minuten aan stuk lopen..
Da hou ik ni vol denk ik, welk niveau zou dat dan zijn?

 
Op donderdag, 23 november, 2006 , Blogger pierre du coin zei...

@ boozer: de beginnende groep zijn mensen die met start2run zijn begonnen in september.

 
Op donderdag, 23 november, 2006 , Anonymous nonkeljoene zei...

Goh, en dat allemaal dankzij Koen Fillet...

 
Op donderdag, 23 november, 2006 , Anonymous pironik zei...

sounds like een dikke sopscheet, man.

goed dat je weer begonnen bent. zolang het niet echt regent of teveel waait, is het koude weer niet echt een excuus. vind ik. *pept zichzelf op voor straks*

 
Op donderdag, 23 november, 2006 , Anonymous buddha zei...

Succes Pierre.

 
Op donderdag, 23 november, 2006 , Anonymous liese zei...

och got, zwijg maar, daarnet zag ik het nog helemaal zitten om een toerke te doen, maar mijn goesting is precies helemaal over als ik naar buiten kijk :-s

 
Op donderdag, 23 november, 2006 , Anonymous roedi zei...

ik hààt joggen, maar doe het wel minstens driemaal per week... 30 minuten, op de loopband, voor tv, in de fitness... als ik dat niet zou doen, dan krijg ik een weke papkop pfff al dat lijden om er fris uit te zien.. waarom kunnen we nie gewoon drinken en eten a volonté zonder er een prijs voor te betalen :)

 
Op donderdag, 23 november, 2006 , Anonymous gypsy_eyes zei...

ik zou toch maar eens die sluitspier van u laten controleren hoor

 
Op donderdag, 23 november, 2006 , Blogger Pink Lady zei...

Amai flink van u... Bij mij is het al véél te lang geleden dak nog gelopen heb. Maar volgende week begin ik er weer aan *pept zich op voor volgende week*

 
Op donderdag, 30 november, 2006 , Blogger pierre du coin zei...

@ all: ik ben vertrokken denk ik: dinsdag een uurtje op het gemak gelopen en het smaakte naar meer.

 
Op donderdag, 22 oktober, 2015 , Blogger oakleyses zei...

christian louboutin outlet, oakley vault, burberry outlet online, cheap ugg boots, ugg australia, christian louboutin shoes, burberry outlet online, louis vuitton handbags, ugg outlet, replica watches, tiffany and co, nike air max, christian louboutin, michael kors outlet, oakley sunglasses, kate spade outlet online, nike air max, nike outlet, prada handbags, cheap oakley sunglasses, ugg boots clearance, gucci handbags, michael kors outlet online, polo ralph lauren, louis vuitton outlet, ray ban sunglasses, oakley sunglasses, cheap ugg boots outlet, replica watches, chanel handbags, nike free, louis vuitton, polo ralph lauren outlet, tiffany jewelry, michael kors outlet online, longchamp outlet, tory burch outlet online, michael kors outlet online sale, ray ban outlet, longchamp handbags, cheap oakley sunglasses, michael kors handbags, louis vuitton outlet, michael kors outlet store, jordan shoes, red bottom shoes, ray ban sunglasses

 
Op donderdag, 22 oktober, 2015 , Blogger oakleyses zei...

converse pas cher, abercrombie and fitch, nike roshe, coach purses, new balance pas cher, true religion, coach outlet, nike blazer pas cher, true religion jeans, ray ban pas cher, burberry pas cher, nike free pas cher, nike air max, hollister uk, kate spade outlet, oakley pas cher, michael kors canada, hollister, north face pas cher, michael kors outlet online, true religion outlet, vans pas cher, nike free, longchamp, nike air max, ralph lauren uk, air jordan, lacoste pas cher, mulberry uk, timberland pas cher, coach outlet, louboutin, ralph lauren pas cher, coach outlet store online, north face, lululemon outlet online, scarpe hogan, nike air force, true religion outlet, ray ban uk, air max, longchamp pas cher, michael kors uk, guess pas cher, tn pas cher, michael kors, hermes pas cher, nike roshe run, air max pas cher, sac vanessa bruno

 
Op donderdag, 22 oktober, 2015 , Blogger oakleyses zei...

chi flat iron, herve leger, giuseppe zanotti, birkin bag, bottega veneta, valentino shoes, wedding dresses, nike trainers, ghd, air max, nike air max, ralph lauren, jimmy choo shoes, vans outlet, timberland boots, vans, longchamp, hollister, north face jackets, baseball bats, nike roshe, converse, nfl jerseys, reebok shoes, gucci, nike air huarache, instyler ionic styler, soccer shoes, abercrombie, new balance outlet, mont blanc pens, mac cosmetics, mcm handbags, ferragamo shoes, hollister clothing store, asics shoes, beats headphones, lululemon outlet, p90x workout, converse shoes, iphone case, north face jackets, oakley, babyliss, insanity workout, abercrombie and fitch, ray ban, louboutin, celine handbags, soccer jerseys

 
Op donderdag, 22 oktober, 2015 , Blogger oakleyses zei...

moncler, juicy couture, michael kors handbags, montre femme, pandora charms, canada goose outlet, replica watches, doke gabbana outlet, uggs canada, canada goose outlet, coach outlet, barbour, ugg, louis vuitton pas cher, marc jacobs handbags, pandora uk, wedding dress, louis vuitton, karen millen, canada goose, juicy couture outlet, thomas sabo uk, moncler outlet, sac louis vuitton, pandora jewelry, toms outlet, ugg, ugg boots, canada goose pas cher, canada goose outlet, michael kors outlet online, louis vuitton canada, moncler, louis vuitton uk, supra shoes, sac lancel, moncler, pandora jewelry, swarovski uk, canada goose, moncler, michael kors outlet, canada goose, hollister canada, ugg soldes, barbour jackets, moncler outlet, canada goose, moncler, swarovski jewelry, moncler, links of london uk

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage