woensdag, november 22, 2006

Lat mie maar lopen langs de straten

Na 2 maanden de couch-potato te hebben uitgehangen, heb ik gisteren mijn fleece-dekentje afgegooid en heb mij opnieuw in strakke loopbroek gehesen. Zo discreet als mijn fluo-vestje het toeliet, heb ik mij bij de groep beginnende lopers op training aangesloten. De 40 minuten duurloop ben ik zonder veel kleerscheuren doorgekomen maar het moest niet veel langer geduurd hebben. Een zucht van opluchting ontsnapte mijn nahijgende sluitspier.

Damn you, steamy running pants.

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Beginnende lopers die al 40 minuten aan stuk lopen..
Da hou ik ni vol denk ik, welk niveau zou dat dan zijn?

pierre du coin zei

@ boozer: de beginnende groep zijn mensen die met start2run zijn begonnen in september.

Anoniem zei

Goh, en dat allemaal dankzij Koen Fillet...

Anoniem zei

sounds like een dikke sopscheet, man.

goed dat je weer begonnen bent. zolang het niet echt regent of teveel waait, is het koude weer niet echt een excuus. vind ik. *pept zichzelf op voor straks*

Anoniem zei

Succes Pierre.

Anoniem zei

och got, zwijg maar, daarnet zag ik het nog helemaal zitten om een toerke te doen, maar mijn goesting is precies helemaal over als ik naar buiten kijk :-s

Anoniem zei

ik hààt joggen, maar doe het wel minstens driemaal per week... 30 minuten, op de loopband, voor tv, in de fitness... als ik dat niet zou doen, dan krijg ik een weke papkop pfff al dat lijden om er fris uit te zien.. waarom kunnen we nie gewoon drinken en eten a volonté zonder er een prijs voor te betalen :)

Anoniem zei

ik zou toch maar eens die sluitspier van u laten controleren hoor

Pink Lady zei

Amai flink van u... Bij mij is het al véél te lang geleden dak nog gelopen heb. Maar volgende week begin ik er weer aan *pept zich op voor volgende week*

pierre du coin zei

@ all: ik ben vertrokken denk ik: dinsdag een uurtje op het gemak gelopen en het smaakte naar meer.