maandag, november 13, 2006

ik wil, ik wil ik...

Zoals de helft van het reisplezier ligt in het vooraf plannen, zo kan ik mateloos genieten van het opstellen van cadeau-verlanglijstjes waar ik misschien nooit iets van zal krijgen. Zo’n lijstje bezorg ik dan aan familieleden en vrienden. Geheel vrijblijvend natuurlijk, want laat er geen twijfel over bestaan: een persoonlijk, origineel en niet getelefoneerd cadeau blijft de max.

Mijn lijstje ziet er (in willekeurige volgorde) als volgt uit:
· Boek met gedichten van Pablo Neruda of Jotie ‘t Hooft
· Boekenbon: u vult het bedrag en de boekhandel in, ik doe de rest.
· Barometer (ouderwets model waar ik af en toe eens met de vinger kan op tikken)
· Hangmat met metalen frame
· Badolie en/of badhoofdkussen
· Kolonisten van Catan (het kaartspel voor 2 personen)
· Een abonnement op Zoom.nl (digitale fotografie) of bloemen en planten.
· Ministatiefje voor fototoestel
Nuttige cadeaus blijven ook heel bruikbaar (nieuwe muts, 10 rollen schuurpapier, borenset, glazen, tafelplateaus, …).

Zo, dat weet u ook weer. Je weet nooit dat het eens van pas kan komen…

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Beste Pierre,

ik geef uit principe nooit nuttige cadeaus!

Elsbabbel zei

Troost u,
't Is bijna kerstmis !
Santa Babbel

Anoniem zei

madam mikmak kent Merlijn... misschien doet ze een goed woordje...

patricia zei

Pierre, als Neruda zou ontbreken in je schoentje of onder de kerstboom of waar dan ook, ergens eind januari voor een prijsje bij de morgen verkrijgbaar.

En ssht, herinner mijn lief niet aan de kolonisten van Catan voor twee, nu ik van hem kan winnen bij Carcasonne...

Anoniem zei

Schoon lijstje maat. Ik hoop dat jij alles kan doorstrepen.

Anoniem zei

Kolonisten van catan (kaartspel). Zeker een aanrader!! Kben een beetje verslaafd, heb alle uitbreidingen.

Sofie zei

Het abonnement van Zoom.nl wil ik je gerust cadeau doen. Maar op één voorwaarde: als je het mij ook wil cadeau doen. ;-)