woensdag, november 15, 2006

Merci hé Berten!

Ik had al een vaag vermoeden na mijn openlijke steunbetuigingen aan Kate Ryan een paar maand geleden maar nu weet ik het wel zeker: Bert Anciaux leest iedere morgen mijn blog.

Vorige week een post over de rechtvaardige rechters, en lap Berten laat 20.000 euro opzij leggen voor de vinder van het paneel. Het geld is voor iemand die het paneel weet liggen maar er niet bij kan omdat de graaf of breekkosten te hoog zijn. Wel Berten, zoals je al vermoedde ligt het paneel inderdaad onder de vloer van mijn living. Ik zal u de factuur voor het uitbreken en van het plaatsen van de nieuwe tegels zo snel mogelijk laten geworden. Ondertussen mag u mijn vindersloon op de gebruikelijke rekening laten storten. Merci hé maat.
En je vergeet die premie niet van 25.000 euro voor het eenmalige reünie-concert van The Smiths op de Vlaamse feestdag volgend jaar? Goe bezig Berten.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Mss kan hij korting geven op alle cd's gemaakt op Vlaamschen bodem?!
Zou er feitelijk een departement/ministerie bestaan waar die mens niks verkeerd kan doen? Eentje zonder budget bijvoorbeeld.. :)

Anoniem zei

als het voor Berten om het even is: laat hij die 20 000 euro maar op mijn rekening storten. Want ik weet waar de RR liggen. Cursief Huigje ging op onderzoek én ontdekte iets eigenaardigs in het koninklijk paleis.