donderdag, november 16, 2006

The times have changed my friend

Gelezen op http://www.nieuwsblad.be/: De gevangene met enkelband die maandag bij een inbraak in Meise werd betrapt, is niemand minder dan Freddy Krueger, de beroepsinbreker die vorig jaar meewerkte aan het VTM-programma ''Houd de Dief!''
En dat is nog maar het begin hé mensen. Het zou mij niet verwonderen mochten de komende dagen volgende berichten ons ook nog bereiken:
  • Boer X, kandidaat uit boer zoekt vrouw bleek al 20 jaar getrouwd te zijn maar lustte wel een groen blaadje. Dina Tersago wou geen commentaar kwijt maar laat wel weten opnieuw vrijgezel te zijn.
  • Eén van de kandidaten uit big brother pikte twee camera’s mee uit het huis en installeerde die in het huis van zijn buren. Buurvrouw legt klacht neer.
  • Witte raaf Roos Van Acker bekent “ja, ik ben al 5 jaar para”. Het leger is een goede werkgever en ik heb een special “mediastatuut” waardoor ik per week nog een paar uur voor de radio en tv kan werken. De opnames van Peking Expres werden telkens gecombineerd met een buitenlandse missie van het Belgisch leger. “Ik was moeder dan de meeste deelnemers”. Op onze vraag naar haar relatie met André Flahaut vroeg Roos “defineer relatie AUB”.
  • Acteur uit Flikken legt bekentenis af “Ja; ik heb in uniform kalenderkes verkocht van de politie en heb met de opbrengst zanglessen genomen. Nood breekt wet“.

10 opmerkingen:

Anoniem zei

lol!

Unknown zei

Waar past Eddy Kwally in dit plaatje of is die al gesprongen ?

Anoniem zei

Of Wendy die bekent: 'Ik ben al vier jaar gehuwd met Laurent.'

Anoniem zei

@ Freddy: Eddy Wally die bekent: eigenlijk ben ik helemaal niet zo dom als ik me voordoe; ik ben feitelijk een geslepen poenschepper die fantastisch kan acteren

Anoniem zei

LOL! Ik las het ook in de gazet. Ongelooflijk toch. Ge moet van niks meer verschieten.

Anoniem zei

*gniffel*

Goeike ;-)

Anoniem zei

als Frank Raes thuis scoort in bed roept hij ook altijd ,,Biiinnnen!''

coldcitywind zei

lol. superpost :)

Elsbabbel zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Elsbabbel zei

Of de paus bekent : 'Ik ben eigenlijk travestiet. Oh wat ben ik mijn nopjes als ik mijn met gouddraad geborduurd habijt kan dragen. En dan dat kanten hemdje erronder...helemaal te gek'