vrijdag, september 15, 2006

blond coupken

Morgen wordt de wielerwedstrijd GP Misano-Adriatico gereden. Nog nooit van gehoord zegt u? Tot voor enkele weken ik ook niet. Tot ik de naam zag opduiken in het persbericht waarin de ploeg Aqua & Sapone meedeelde dat Frank Vandenbroucke bij hen onder stal werd gebracht. De GP Misano-Adriatico is meteen ook de eerste van acht wedstrijden van het najaarsprogramma van VDB.
In een onbewaakt moment kreeg ik de kolder in mijn kop en schreeuwde uit dat als hij aan alle acht aan de start zou komen ik mijn haar blond zou spuiten. U begrijpt dat ik morgen met iets meer dan gewone belangstelling het wielernieuws zal volgen.

14 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha! Ik ga zeker ook eens kijken dan of ik er iets zie over verschijnen.

Ik denk dat de kans nog vrij groot is hoor dat hij aan de start verschijnt, gewoon al omdat het de eerste wedstrijd van de reeks is en eerste indrukken heel erg belangrijk zijn ;-)

Blond zeg, allez :-D

Anoniem zei

haha no worries mate, 't zijn z'n laatste stuiptrekkingen denk ik, uw haren kunnen gerust zijn :pp

Maxentia de Beauvais zei

Ik zal hem eens een mailtje sturen se. Gewoon aan de start verschijnen is genoeg hé. En ik verwacht een foto hier, uiteraard, als het zo ver is

Anoniem zei

Ik kan je nu al vertellen dat VDB aan de start komt. ,,Ik heb er verschrikkelijk veel zin in'', vertelde hij deze namiddag aan de telefoon. Laat de verf maar komen, mijnheer Du Co(i)n.

Anoniem zei

Dat wordt spannend! In het Kruidvat staat de kleurshampoo in reklame...

Cursief Huigje zei

Is het WK nog één van zijn resterende zeven wedstrijden?:))

Sana follia zei

ik ben een keer benieuwd se hoe ge met blonde haren staat. ah ja btw ik heb de eer aan u gelaten om een stukje te breien aan de filantroop misschien kan je mijn blog ff checken. veel succes!

Maxentia de Beauvais zei

Bravo VDB, en we tellen af!

Anoniem zei

Na de deze nog zeven te gaan...
Ik zie hem dat nooit presteren.
Ik geloof niet dat je je haar gaat moeten verven hoor.

yab zei

Ik denk ook dat je je natuurlijke haarkleur nog een tijdje zal kunnen behouden. ;-)

pierre du coin zei

Hij heeft dat goed gedaan vrees ik dit weekend. Zaterdag werd hij 19de en zondag verscheen hij opnieuw aan de start. Hij werd toen samen met 20 andere renners uit koers gehaald wegens te grote afstand op kopgroep.
Ik begin hier lichtjes zenuwachtig te worden. Wordt vervolgd... vrees ik.

Anoniem zei

VDB is 27ste geworden in de Copa Sabatini. ,,Ik rij elke dag beter en beter'', vertelde hij na de koers. Awel Pierre, heb je de kleurenshampoo al gekocht?

Anoniem zei

laatste stuiptrekkingen !!! goed zot GOD IS TERUG
bestel de verf maar

Anoniem zei

rechtzetting
die koers waar hij uit wedstrijd werd genomen 33 !! renners aan de aankomst meer dan 100 uit koers genomen dus niet te vroeg juichen
mon ami
ik heb gehoord dat kastanjebruin on is tegenwoordig