maandag, september 25, 2006

mister mind did it again

Thuis hebben wij het gezelschapspel mister mind liggen waarbij je een kleurencode moet kraken. Sinds G. mij keer op keer afdroogt met dit spel, is de goesting om het spel nog eens uit te halen enigzins getemperd.
Maar ik ga me hier toch eens wagen om uw code te kraken. Uw bankcode. Althans een gedeelte ervan. Begin alvast maar te zweten. Want er zit een nul in uw code hé.
Met dank aan de Colruyt. Toen ik er dit weekend met bankcontact wou betalen viel het me op dat op het toestelletje de nul al helemaal uitgeveegd was door overmatig gefrot van typende vingers. Volgende keer zal ik het toestelletje nog wat beter bekijken en ik ben ervan overtuigd dat ik binnen de korste keren uw tweede cijfer ook heb gevonden.

5 opmerkingen:

Unknown zei

Blijven proberen en wie weet ooit.

Anoniem zei

Dacht ik nu altijd dat het spel "master mind" heette...:-s

pierre du coin zei

@ Liese; je hebt gelijk. Zegt al iets over hoe lang het geleden is dat ik het nog gespeeld heb.

Anoniem zei

als ge alle cijfers raadt, wint ge... mijn bankkaart :p

Anoniem zei

Lol. Raad mijn code ook maar eens en wie weet wat heb je gewonnen...

Succes maat.