maandag, september 18, 2006

google earth is watching you

Ha mevrouw dacht nog even topless te gaan zonnebaden in haar miniscuul zwembroekje… . Als je pech hebt lig je inderdaad juist met de borsten bloot in je tuin als er een foto genomen wordt. In het nieuwsblad staan zo nog een paar voorbeeldjes vandaag.

Op zoek naar meer van dit fraais moest ik constateren dat Ann Van Elsen jammergenoeg niet thuis was maar en passant deed ik toch wel enkele merkwaardige ontdekkingen:



  • Beelden Leterme en Verhofstadt op de fiets langs de Leie. Je ziet duidelijk hoe Verhofstadt in Letermes oor fluistert en de high five toont aan dat een voorakkoord in de maak is. In de hoek van de foto zie je nog net Vandelanotte uit ontgoocheling op zijn stuur kloppen.
  • Tony Mary die op de parking van de VRT een deuk schopt in de dienstwagen van Bourgeois, terwijl deze laatste aan de voorkant van de Reyerslaan de pers toespreekt.
  • Patrick Dewael die een mot op zijn gezicht kreeg van Greet Op De Beeck toen de blonde dienster de rekening kwam brengen op het terras van het ski-oord. Je ziet nog net de hand van Dewael een briefje van 20 euro in de décolté van Schöne Heide steken.
  • Tobback die stiekem de cola van Dehaene opslurpt op rimpelrock terwijl hij de vrouw van Tindemans aan het binnendoen is.
  • Michel Vandenbosch die in zijn veranda vervaarlijk met een vliegenvanger staat te zwaaien boven zijn met vlees overladen BBQ.

Welke ontdekkingen heeft u al gedaan?

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Idd super Google Earth. Zou me daar ook eens mee moeten bezighouden en enkele plaatsen waar ik met verlof ben geweest in Azië eens opsnorren.

Pierre Vis zei

"In het nieuwsblad staan zo nog een paar voorbeeldjes vandaag"

Ik dacht al, heeft Pierre nu echt gans Google Earth afgezocht naar een ontblote boezem?! ;-)

Anoniem zei

ik zag eergisterenavond, en daar had ik dus géén google earth voor nodig, onze premier in z'n dienst-audi nogal snel voorbijvliegen op de R4. begint die z'n nummerplaat toevallig met TQQ (travelling quite quick) ?

Anoniem zei

nja mss vind ik wel de dieven terug die me bestalen op reis ;-)

lol

Lou zei

Dat niet alleen onze buren maar ook de buren daarnaast een zwembad blijken te hebben!

pierre du coin zei

Het leger is ook al ongerust. Misschien liggen (vrouwelijke) militairen ook in een miniscuul zwembroekje te zonnen achter de hoge muren en prikkeldraad.

Maxentia de Beauvais zei

Oei! Rap mijn weedplanten binnenhalen!

Anoniem zei

@dieu: nee, normaal gezien zou dat met de p van parlementair moeten beginnen é...

Unknown zei

cheap nhl jerseys
pandora jewelry
michael kors outlet online
michael kors outlet online sale
coach outlet
pandora outlet
off-white clothing
air jordan 8
nike factory store
converse trainers
zzzzz2018.6.22

Unknown zei

zzzzz2018.7.7
moncler outlet
canada goose outlet
christian louboutin outlet
nike presto
ralph lauren uk
cheap jordans
canada goose jackets
reebok shoes
louboutin shoes
cheap snapbacks

Unknown zei

qzz0724
canada goose outlet
michael kors handbags
air jordan 12
cheap jordans
palladium boots
nike air max 2015
michael kors outlet
fitflops sale
jordan shoes
simulation shoes

sosa zei

passez sur ce site Dior Dolabuy Apprenez Plus ici meilleurs sacs de répliques en ligne consultez ce site répliques de sacs ysl