vrijdag, september 01, 2006

Stains be gone i tell you, and stay gone!


Daarnet tijdens het reclameblok een fantastisch waspoeder aan het werk gezien. Ik sta meestal vrij sceptisch tegenover wassend poeder maar de bewijslast was nu wel overweldigend. Bewijsstuk 1: een grijze bloes met kraag waar onze zenuwachtige dame in kwestie zelfs nog kort voor de opnames een ferme dot ketchup had op gemorst.
Bewijsstuk 2: een glazen kom gevuld met water en een handvol Vanish. De dame in kwestie sopte haar bloes 2 seconden in de glazen kom. Dit alles werd vastgelegd door 2 camera’s en ik meende zelfs bij de omstaanders gerechtsdeurwaarder Jo Van Backlé te herkennen, dus dat zat wel snor.

Nu, niet alleen waren de vlekken weg maar bleek de bloes niet grijs maar sneeuwwit te zijn! Een welgemeende “fuck maat” ontsnapte aan mijn lippen. Ondertussen snikte de vrouw van ontroering en begon ze haar grijze rok ook al uit te trekken. Met één hand moest ze de nu wel erg dichtbij gekomen Van Backlé afschudden en met de andere spoot ze lustig nog wat ketchup in het rond. Dat laatste had ze beter niet gedaan want daardoor viel ze pal voorover met haar bakkes in de bokaal met water. Toen ze opkeek droop een laatste restje nicotinegele tandplak uit haar mondhoeken en lachte ze de mensheid toe met een stralend witte glimlach.

Dus beste mensen: kieper uw wasmachine buiten, investeer in een roze doos vanish en een glazen bokaal met water en treedt binnen in de witte wereld van Vanish. Want u verdient het.
Dit alles wordt u gegarandeerd door de laboratoires De Coin.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik voel me benadeeld. Ik heb die reclame namelijk ook gezien, maar op mijn televisietoestel was die lang niet zo koddig als bij jou. Ik voel een boze brief in me opwellen.

Lou zei

Vandaar al dat volk altijd op al die witte marsen: die zijn allemaal gesponsord!

Unknown zei

Zou het kunnen dat het inmiddels Jo Van Backlé junior is die daar rondwaarde, ik herinner me die deurwaarder nog levendig uit mijn kindertijd van de televisiespelletjes (o.a. spel zonder grenzen en één tegen allen) en dat is al ongeveer 45 jaar geleden, dus kan hij best in aanmerking komen voor de titel van "oudste man van de wereld", het moeten niet altijd oude tantes zijn die in het nieuws komen.

Maxentia de Beauvais zei

Doe mij maar een camion van dat spul, ik jaag het gewoon door heel het huis hier

Nathalie zei

Hun anti-vlekken gel, die werkt dus niet. Persoonlijk getest!