vrijdag, september 22, 2006

krijg nou tieten

Enkele weken geleden sprong plots een kikker rond in onze tuin. Wij wonen midden in de stad en in de wijde omtrek is geen kikkerpoel of kitchering vijvertje te zien. Het beestje werd meteen in de armen gesloten en "Kaplan" gedoopt. Af en toe plonst hij lustig rond in één van zijn bloempotten die ik in de tuin heb ingegraven.

Vorig weekend zag ik plots een klein kikkertje rondspringen in het gras. De mond-aan-mond reclame doet zijn werk blijkbaar. Als ze aan dit tempo blijven komen eten wij kikkerbilletjes à volonté met oudejaar...

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ziet er net uit zoals de kikkers in de botanische tuin in 't stad.

Anoniem zei

MMM kikkerbilletjes! Met look of in roomsaus?

pierre du coin zei

@dramoghe: doe maar looksaus.

Anoniem zei

hehe, tof twee kikkertjes....ik wed dat het volgende kikkerpostje gaat over:"fuck, ik heb een kikker vermoord toen ik probeerde zijn 600 vriendjes te passeren op weg naar mijn wagen" :-p (ik moet niet spreken, ik ben ook blij met bezoek van dieren op mijn terras)

yab zei

Kikkers zijn coole beesten.