vrijdag, september 08, 2006

stokje van K.

Het seizoen van de vallende bladeren is nog niet aangebroken of ik struikel hier al over een stok die K. liet vallen. Ik weet niet welke onverlaat als eerste die stok heeft gelanceerd maar ik als ik die tegenkom zal ik eens een zendmast (zie vraag 4) steken waar de zon nooit schijnt! Wat een vragen?!?

1. Wanneer heb je laatst aan je vinger geroken?
Aangezien ik vaak creatief ben met neuskeutels zit er meestal wel altijd één of meerdere vingers in mijn neus.

2. Wanneer heb je laatst een SMS gekregen van een mooie vrouw/man die niet je lief is?
Vorige week smste Martine Tanghe nog “Tof dat je ook eens over mij schreef Pierre, moeten gauw nog eens afspreken. In the meanwhile zal ik nog eens mijn speciaal lachje voor je bovenhalen als ik mijn volgende journaal afsluit. Ps. Als je het ooit waagt over Annelies Van Herck te schrijven krab ik je ogen uit”. Ja, Martine is een felle madam.

3. Wie heb je laatst in zijn/haar nakie gezien?
Gisteren nog een stukje naakt van Sharon Stone gezien in basic instinct.

4.Wanneer heb je het laatst naar www.zendmast.be gesurft.
Nog nooit, ben het ook niet van plan en hoop voor u hetzelfde.

5. Wat is het laatste liedje dat je meegehumd hebt?
Vanmorgen nog een imitatie van Lee Towers “ I can see clearly now, * armbeweging* the rain has gone, it’s gonna be a bright, * elloboogbeweging* bright sunshiny day *big smile*”. ‘t was ook geen hummen maar luid brullen in de auto. Aan het rode licht moest de dame in de auto naast mij lachen maar who cares, it’s gonna be a bright sunshiny day.

6. Wie heb je het liefst op je boterham: Bert of Ernie, en waarom?
Euh, doe mij maar koekiemonster (dat was pas een fretzaksken) of grover

Omdat K. een toffe madam is heb ik deze vragen met graagte beantwoord. De stok hou ik even hier vast. Wie onlangs nog iemand naakt heeft gezien en daar graag eens mee wil uitpakken mag de stok altijd komen halen hoor!

9 reacties:

Op vrijdag, 08 september, 2006 , Anonymous Smiling Cobra zei...

Tiens, ik dacht dat Martine Tanghe naar mij glimlachte.

 
Op vrijdag, 08 september, 2006 , Blogger freddy11 zei...

Ziet ge wel dat ze ons bedriegt, de teef.

 
Op vrijdag, 08 september, 2006 , Anonymous liese zei...

sinds wanneer kun je bert of ernie op je boterham smeren? :-s

 
Op vrijdag, 08 september, 2006 , Blogger Elsbabbel zei...

Pierre, u bent voorwaar een verstandig mens : BLIJF DIE STOK VASTHOUDEN !!!!!!

 
Op zondag, 10 september, 2006 , Anonymous lord cms zei...

héhé hou je stok maar :s

of moet ik me nu vragen stellen bij ht feit ad tik onlangs niemand meer naakt heb gezien :s toch niet in het echt :s

 
Op donderdag, 22 oktober, 2015 , Blogger oakleyses zei...

christian louboutin outlet, oakley vault, burberry outlet online, cheap ugg boots, ugg australia, christian louboutin shoes, burberry outlet online, louis vuitton handbags, ugg outlet, replica watches, tiffany and co, nike air max, christian louboutin, michael kors outlet, oakley sunglasses, kate spade outlet online, nike air max, nike outlet, prada handbags, cheap oakley sunglasses, ugg boots clearance, gucci handbags, michael kors outlet online, polo ralph lauren, louis vuitton outlet, ray ban sunglasses, oakley sunglasses, cheap ugg boots outlet, replica watches, chanel handbags, nike free, louis vuitton, polo ralph lauren outlet, tiffany jewelry, michael kors outlet online, longchamp outlet, tory burch outlet online, michael kors outlet online sale, ray ban outlet, longchamp handbags, cheap oakley sunglasses, michael kors handbags, louis vuitton outlet, michael kors outlet store, jordan shoes, red bottom shoes, ray ban sunglasses

 
Op donderdag, 22 oktober, 2015 , Blogger oakleyses zei...

converse pas cher, abercrombie and fitch, nike roshe, coach purses, new balance pas cher, true religion, coach outlet, nike blazer pas cher, true religion jeans, ray ban pas cher, burberry pas cher, nike free pas cher, nike air max, hollister uk, kate spade outlet, oakley pas cher, michael kors canada, hollister, north face pas cher, michael kors outlet online, true religion outlet, vans pas cher, nike free, longchamp, nike air max, ralph lauren uk, air jordan, lacoste pas cher, mulberry uk, timberland pas cher, coach outlet, louboutin, ralph lauren pas cher, coach outlet store online, north face, lululemon outlet online, scarpe hogan, nike air force, true religion outlet, ray ban uk, air max, longchamp pas cher, michael kors uk, guess pas cher, tn pas cher, michael kors, hermes pas cher, nike roshe run, air max pas cher, sac vanessa bruno

 
Op donderdag, 22 oktober, 2015 , Blogger oakleyses zei...

chi flat iron, herve leger, giuseppe zanotti, birkin bag, bottega veneta, valentino shoes, wedding dresses, nike trainers, ghd, air max, nike air max, ralph lauren, jimmy choo shoes, vans outlet, timberland boots, vans, longchamp, hollister, north face jackets, baseball bats, nike roshe, converse, nfl jerseys, reebok shoes, gucci, nike air huarache, instyler ionic styler, soccer shoes, abercrombie, new balance outlet, mont blanc pens, mac cosmetics, mcm handbags, ferragamo shoes, hollister clothing store, asics shoes, beats headphones, lululemon outlet, p90x workout, converse shoes, iphone case, north face jackets, oakley, babyliss, insanity workout, abercrombie and fitch, ray ban, louboutin, celine handbags, soccer jerseys

 
Op donderdag, 22 oktober, 2015 , Blogger oakleyses zei...

moncler, juicy couture, michael kors handbags, montre femme, pandora charms, canada goose outlet, replica watches, doke gabbana outlet, uggs canada, canada goose outlet, coach outlet, barbour, ugg, louis vuitton pas cher, marc jacobs handbags, pandora uk, wedding dress, louis vuitton, karen millen, canada goose, juicy couture outlet, thomas sabo uk, moncler outlet, sac louis vuitton, pandora jewelry, toms outlet, ugg, ugg boots, canada goose pas cher, canada goose outlet, michael kors outlet online, louis vuitton canada, moncler, louis vuitton uk, supra shoes, sac lancel, moncler, pandora jewelry, swarovski uk, canada goose, moncler, michael kors outlet, canada goose, hollister canada, ugg soldes, barbour jackets, moncler outlet, canada goose, moncler, swarovski jewelry, moncler, links of london uk

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage