vrijdag, september 08, 2006

stokje van K.

Het seizoen van de vallende bladeren is nog niet aangebroken of ik struikel hier al over een stok die K. liet vallen. Ik weet niet welke onverlaat als eerste die stok heeft gelanceerd maar ik als ik die tegenkom zal ik eens een zendmast (zie vraag 4) steken waar de zon nooit schijnt! Wat een vragen?!?

1. Wanneer heb je laatst aan je vinger geroken?
Aangezien ik vaak creatief ben met neuskeutels zit er meestal wel altijd één of meerdere vingers in mijn neus.

2. Wanneer heb je laatst een SMS gekregen van een mooie vrouw/man die niet je lief is?
Vorige week smste Martine Tanghe nog “Tof dat je ook eens over mij schreef Pierre, moeten gauw nog eens afspreken. In the meanwhile zal ik nog eens mijn speciaal lachje voor je bovenhalen als ik mijn volgende journaal afsluit. Ps. Als je het ooit waagt over Annelies Van Herck te schrijven krab ik je ogen uit”. Ja, Martine is een felle madam.

3. Wie heb je laatst in zijn/haar nakie gezien?
Gisteren nog een stukje naakt van Sharon Stone gezien in basic instinct.

4.Wanneer heb je het laatst naar www.zendmast.be gesurft.
Nog nooit, ben het ook niet van plan en hoop voor u hetzelfde.

5. Wat is het laatste liedje dat je meegehumd hebt?
Vanmorgen nog een imitatie van Lee Towers “ I can see clearly now, * armbeweging* the rain has gone, it’s gonna be a bright, * elloboogbeweging* bright sunshiny day *big smile*”. ‘t was ook geen hummen maar luid brullen in de auto. Aan het rode licht moest de dame in de auto naast mij lachen maar who cares, it’s gonna be a bright sunshiny day.

6. Wie heb je het liefst op je boterham: Bert of Ernie, en waarom?
Euh, doe mij maar koekiemonster (dat was pas een fretzaksken) of grover

Omdat K. een toffe madam is heb ik deze vragen met graagte beantwoord. De stok hou ik even hier vast. Wie onlangs nog iemand naakt heeft gezien en daar graag eens mee wil uitpakken mag de stok altijd komen halen hoor!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Tiens, ik dacht dat Martine Tanghe naar mij glimlachte.

Unknown zei

Ziet ge wel dat ze ons bedriegt, de teef.

Anoniem zei

sinds wanneer kun je bert of ernie op je boterham smeren? :-s

Elsbabbel zei

Pierre, u bent voorwaar een verstandig mens : BLIJF DIE STOK VASTHOUDEN !!!!!!

Anoniem zei

héhé hou je stok maar :s

of moet ik me nu vragen stellen bij ht feit ad tik onlangs niemand meer naakt heb gezien :s toch niet in het echt :s