woensdag, september 13, 2006

de nullen doen mij duizelen

Gisteren maande de reclame voor euromilions ons aan om vrijdag mee te spelen en schandalig rijk te worden. Er is een magische spelpot van 33 miljoen euro.
Gisteren op het nieuws dat door een foute bereking bij de belastingen we met een extra tekort zitten van 800 miljoen euro in de begroting.
Misschien moet vadertje staat maar een abonnement nemen op euromilions. Wie weet heeft hij ongelooflijke hoerenchange en wint hij 25 weken na elkaar de volledige pot en zijn alle zorgen weer van de baan...

Ik heb vanmorgenvroeg nog eens de brievenbus geleegd maar er was nog geen brief bij van de belastingen dat ik door een foute berekening bij de belastingen 33 miljoen euro terugkrijg dit jaar.

6 opmerkingen:

Pierre Vis zei

Ik vrees dat een dergelijke brief enkel mogelijk is wanneer je een kans-kaart neemt bij Monopoly.

Anoniem zei

Ik ga nog eens een kansje wagen. Maar moest ik winnen, geen haar op mijn hoofd, lichaam dat eraan denkt om een schenking te doen aan vadertje staat.

Zo'n berekeningsfout, waar zijn ze in godsnaam mee bezig!

Cursief Huigje zei

en ik heb twee subito's gekocht ... resultaat: ik zal moeten blijven werken!!

Elsbabbel zei

tuurlijk niet, pierre, IK heb die brief gekregen !

Unknown zei

De staat doet enkel vergissingen in uw nadeel.

Anoniem zei

hopla, daarnet op radio 1 was er al sprake van 900miljoen...tja en freya vroeg zich ook al af over hoeveel het nu precies gaat