vrijdag, september 22, 2006

't zal niet pakken vrees ik

Onze lokale politici hebben hun eindsprint ingezet. Onze brievenbus staat hier constact te klepperen onder de aanhoudende stroom pamfletten die noeste partijsoldaten naar binnen wurmen.
Wat bij mij NIET pakt zijn de foto's waarbij de lokale pappenheimers staan te blinken naast een nationale bobo. Samen frieten eten met Verhofstadt, op de fiets met Vandelanotte of een liedje zingen met Dehaene.
"Oe, kijk eens naar mij, ik sta op de foto met Freya, stem voor mij!".

Niet dus.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

De enige flyer die me heeft gecharmeerd was die van NEE, met die leuke griet.

Anoniem zei

Ze kunnen maar proberen hé :)

Anoniem zei

Oooh bij ons wordt er ook geprobeerd en het wordt hier een ware papierberg.

Nathalie zei

Dankzij de staking van de post hebben we over hier zelfs onze oproep nog niet gekregen. Verkiezingsfolders zijn ook redelijk schaars.

Anoniem zei

Ook bij mij nog niet zoveel folders binnen. Maar ik zal er maar best over zwijgen, straks is het weer ineens zover...

Unknown zei

zzzzz2018.6.22
cheap ray bans
yeezy boost 350 v2
yeezy shoes
nike outlet store
vibram fivefingers shoes
yeezy
moncler uk
true religion outlet store
supreme outlet
dsquared2