vrijdag, september 01, 2006

den blogosfeer

Mijn links eindelijk eens aangevuld. Al moet ik zeggen dat op den duur de lijsten met links her en der in de blogosfeer wat op elkaar gaan lijken. Iedereen doet het met iedereen op den duur. Toch kom je zo wel eens ergens binnengevallen waar je nog niet geweest was. Comments zijn trouwens ook heel dankbare opstapjes om mijn neus ergens binnen te steken.

Nu we toch 1 september zijn kan een kleine test er wel af hé: zegt u het eens, hoeveel sites op mijn linklijst kende u NIET? Benieuwd wie de bolleboos van de klas wordt en ze allemaal kende. En welke wereldvreemde eend in de bijt tweede zit krijgt en pas terug mag komen als hij/zij ze allemaal eens heeft bezocht?

15 opmerkingen:

Maxentia de Beauvais zei

16 kende ik er, als ik mezelf meetel. Het wordt trouwens tijd dat ik jou eens bij mij zet, ik kom hier sowieso elke dag

Elsbabbel zei

Wel wel, ik sta er ook bij.
Nou nou, u bent straf bedankt.
Ja ja, het is een fijn gevoel.
Zo zo, moest dit even kwijt.

pierre du coin zei

Zo'n linkenlijstje is ook wel link. Zoals grmpff terecht eens opmerkte kan je je afvragen:
* zet je mensen die jou linken sowieso ook bij jouw links
* hebben mensen het er moeilijk mee mocht je hen uit je lijst halen en zij hier toch komen?
Moeilijke vragen hé.

gypsy zei

ja als beginnende blogger heb ik me al vaak dit soort vragen gesteld... het is inderdaad een fijn gevoel om in het lijstje te staan, maar mocht dat veranderen dan blijf ik hier in alle graagte komen hoor!

Anoniem zei

Bij 21 ervan ben ik nog nooit langs geweest.

Wat het linken zelf betreft. Bij mij is het link = wederlink en verder maak ik me daar eigenlijk geen kopzorgen over.

yab zei

13 blogs uit je lijstje ken ik niet. Zelf houd ik zo geen lijstje bij, omdat het aantal blogs dat ik lees nogal aan verandering onderhevig is en ik ook niet in de link-wederlink val wil trappen.

Sofie zei

Tot nu toe haal ik het record. 25 blogs zijn totaal nieuw voor mij.

Bar zei

10 kende ik er helemaal niet. Een aantal zie ik vaak bij comments staan, maar lees ik daarom niet. Bedankt voor het linkje! En over wederlinken: ik heb voorlopig geen blogroll op mijn stekkie staan. Mss komt daar ooit verandering in, mss ook niet...

Anoniem zei

Heb geen recht van spreken vermits ik zelf geen blog heb. Jouw foto's zijn echter wel de max!

Anoniem zei

Ik ken er 8 niet. En nog een paar die ik wel ken van ziens. Ik probeer ook terug te linken als ik weet dat er naar mij gelinkt wordt. Maar uit eerlijke schaamte léés ik die blogs dan ook wel regelmatig. En dat valt eigenlijk altijd goed mee. Helaas worden het er op den duur te veel om gauw tussendoor overal even binnen te wippeuh...

Anoniem zei

aangezien je tot een andere dimensie van de blogsfeer behoort dan mijzelf is jouw linkenpagina grotendeels onontgonnen terrein...
ik ken nog niet de helft

ge kunt niet iedereen kennen hé ;-)

Sana follia zei

Oeps 5 ken ik er, ik zal eens moeten gaan neuzen.

Anoniem zei

ik ken er 8 maar ik ga ze niet alle 8 gaan bezoeken :-)

Anoniem zei

Ik ken er toch een heel aantal niet vrees ik!

Anoniem zei

oei ... ik kreeg de schrik van mijn leven ... mijn nederig blogje staat ook in het lijstje!!