donderdag, augustus 03, 2006

een stok tegen mijn bakkes

Nick gooide een stokje naar mij en mijn legendarische coördinatiecapaciteiten getrouw grijp ik er weer glad naast en vliegt hij recht tegen mijn bakkes. Wie een stok krijgt moet de drie vragen die erop staan beantwoorden en dan doorgooien naar drie anderen. En de vragen zijn: wat is uw werktitel, geheime titel en droomtitel?

Mijn titel is coördinator en ik coördineer er lustig op los. Eigenlijk is mijn naam "Pierre manus du tout du coin". Wij coördinatoren zijn met veel en bijna onzichtbaar. Zat u al op vergaderingen en genoot u van de lekkere koffie: door de coördinator gezet. Zag u ooit het licht na het lezen van een verslag: de coördinator heeft het aangestoken. Vroeg iemand op het einde van een meeting ooit "en wie wil dit allemaal verder mee-uitwerken"? en spurtte u samen met de rest naar buiten: de coördinator was diegene die verweesd achterbleef!
't Moest eigenlijk een geheim blijven maar ik ben "ridder in de orde van de rechtvaardige rechters". De da vinci code is maar flauwe pis vergeleken met de taak die ik heb om het paneel van de rechtvaardige rechters te bewaken.
Mijn droomtitel: "professional micro-tester for big groups at big festivals". "Test-test-één, twee, ja ja, one, two, three". Dus King tomadde, Nick, Freacq en al die andere bloggende en rockende muzikanten: vergeet mij niet als u op Werchter staat. I have a dream you know!

En na al deze ontboezemingen gooi ik met een gecoördineerde zwaai mijn stokje door naar de mevrouwen DRAMOGHE, YAB en MAXENTIA. Alstemblieft.

3 opmerkingen:

Pierre Vis zei

Bestaat er geen defitger klinkende benaming voor coördinator? Trivia manager of zoiets.. :)

Pierre Vis zei

deftiger, excuus

Maxentia de Beauvais zei

en dat ge bedankt zijt! hier op de wei van Dranouter mij bijna m'n benen laten breken over die stok van u. Maar komt eraan hoor, 1 dezer