woensdag, augustus 02, 2006

What's up with la Spears?

Ik zit in de wachtzaal het ene na het andere boeksken met interessante nieuwtjes van fout geklede hollywoodsterren tot de buitenechtelijke dochters van Willy Somers te bekijken. Ik wil net een artikel over Britney Spears lezen als een oudere dame binnenkomt. Welopgevoed als ik ben geef ik een glimlach ten beste en zeg vriendelijk goeiedag. 10 minuten later weet ik alles over mevrouw haar allergie tegen berkenpollen, hartadervernauwing, bijkomende revalidatieoefeningen, de andere mensen in de familie met hartproblemen en het feit dat mevrouw een verse t-shirt in haar saccoche heeft om straks aan te doen, want het is toch warm hé. Net toen ze me wou vertellen met welke bus ze straks naar huis ging was het mijn beurt om binnen te gaan. En nu weet ik dus niet of Britney en haren Kevin uit elkaar zijn en hoe het met haar babytje gaat dat een schedelbreuk had opgelopen.

3 opmerkingen:

Maxentia de Beauvais zei

Daar kan een mens dus echt van wakker liggen hé! Maar ik meende bij mijn coiffeur gelezen te hebben dat ze al reserve in de maak heeft, voor als de eerste kapot is.

Unknown zei

Ik heb een grondige hekel aan zulke mensen met hun zoveel ziektes dit en dat, als je nog niet ziek bent, dan wordt je het wel nadat ze uitgesproken zijn, als ze dat al klaarstomen.

yab zei

Als het u kan gerust stellen, 't is nog allemaal koek en ei in het Spears huishouden. En naar het schijnt is die barst in het hoofd van haar baby'tje alweer genezen. Tot zover uw dagelijkse portie roddel. ;-)