zondag, augustus 27, 2006

They like to party

Wat zou u niet allemaal overhebben voor een t-shirt van JIM-TV? Vast niet zoveel als de gemiddelde 16-jarige-on-bacardi-breezer. In het programma “We like to party” op JIM wordt een reporter met cameraploeg in enkele lokale discotheken gedropt. Wie nog enigszins nuchter was heeft zich uit de voeten gemaakt, de rest zijn vogels voor de kat.
Lokale would-be’s denken hun 15seconds of fame te beleven als ze in ruil voor een t-shirt moeten proberen binnen de 5 minuten drie meisjes een tong te draaien. Verbazingwekkend hoeveel meisjes “ja” zeggen als een jongen met een cameraploeg in zijn zog vraagt of hij ze eens mag kussen. Haar “ja” is nog maar amper weggestorven of er floept al een tong naar binnen in de ruimte die haar “a” naliet. Op zo’n momenten zo ik toch wel graag een vlieg zijn in sommige huiskamers als deze beelden uitgezonden worden.

15 opmerkingen:

Anoniem zei

@ Rikea: Lukt het niet zo best zonder cameraploeg dan?

Lou zei

(o: die zit

Anoniem zei

Ik had gedacht, of gehoopt, dat meisjes toch wat meer zelfrespect zouden hebben en de jongens een mep met hun 'sjakosh' zouden verkopen.

pierre du coin zei

@ female: er zijn ook meisjes die in ruil voor een T-shirt drie "onschuldige(?)" jongens gaan tongzoenen.

Pierre Vis zei

[ironie]
Allé Pierre, ben je nu gechoqueerd? Je bent niet meer mee met je tijd hé!
[/ironie]

pierre du coin zei

@pierre vis: eerder geamuseerd en gebiologeerd.

Anoniem zei

Oeeee maar dan ben ik ook van den ouwe stempel zenne.

gypsy zei

olé! weer een argument bij in de eeuwige discussie met het lief over het al dan niet nemen van een kabelaansluiting

pierre du coin zei

@ gipsy eyes: in het geval dat uw lief een JIMT-shirt draagt en hij geen kabel wil, zou ik toch wat ongerust beginnen worden ;-)

freaq zei

Eigenlijk vinden we het allemaal gewoon bijzonder knudde dat dat in onze tijd nog niet gedaan werd, geef het maar toe mensen!

Sofie zei

Nooit van mijn leven zou ik aan zoiets deelnemen! Ik ken wel een paar meisjes die zouden springen om mee mogen te doen, maar liever zij dan ik!

Anoniem zei

Blijkbaar smeden die jongens het ijzer wanneer het heet is, daarbij hebben ze een deadline...

Zucht! Zou dit enkel bij deze leeftijdscategorie zijn? Ik vrees van niet.

Anoniem zei

't Is er inderdaad over :-)

Elsbabbel zei

Dames en heren,
Mag ik u erop attent maken dat je bij het tongzoenen 40.000 parasieten en 250 verschillende bacteriesoorten uitwisselt.
Wat een beestenboel ! Een echt ZOO-tje.
Als er mij dat destijds énén zou gelapt hebben, ik beet wellicht in die tong !

Pierre Vis zei

@elsbabbel: En hoeveel extra bacterieën zouden er niet vrij komen als je in die tong bijt?! ;-)