dinsdag, augustus 29, 2006

Over zwoele telefoonstemmen en pinten pakken met smiling cobra en Alcyon

Op het werk heb ik regelmatig mensen aan de lijn die ik enkel via telefoon ken. Automatisch ga je op die zwoele, irritante, nasale of beverige stemmen gezichten plakken. Als je die mensen dan toch eens in levende lijve ontmoet zit je er meestal ferm naast. Hetzelfde met de zoetgevooisde radiostemmen. Maar dat mysterieuze en niet-tastbare is voor mij nu juist één van de charmes van de radio. Je focust op de stem en de rest doet er eigenlijk niet toe. Ik heb dan ook geen behoefte om op de site van radio 1 te gaan zoeken naar foto’s van pakweg Machteld Libert of Lode Roels.
Om van de bloggers nog maar te zwijgen. Vaak moet ik lachen om bepaalde stukken of leef je mee met (her-)examenstress, de aankoop van een nieuw fototoestel of ik-ben-in-de-vijver-gevallen-verhalen. Je krijgt het gevoel dat je iemand daardoor tot op zekere hoogte kent. Maar het kan goed zijn dat mocht ik een pint gaan drinken met Nick, Tomadde, Dramoghe of de Lou dat dat ontzettend zou kunnen tegenvallen en we na een half uur al vechtend over de grond rollen; ’t zou natuurlijk ook wel heel goed kunnen meevallen hé!

14 reacties:

Op dinsdag, 29 augustus, 2006 , Anonymous Alcyon zei...

Tja, wie weet... Smiling Cobra zou zich wel eens als een West-Vlaming kunnen voordoen, maar is hij dat in het echt wel...? :D

 
Op dinsdag, 29 augustus, 2006 , Anonymous Nick zei...

Misschien valt dat al bij al wel nog mee hoor. Zolang je mij blijft trakteren en zo :p

 
Op dinsdag, 29 augustus, 2006 , Anonymous Nick zei...

Misschien valt dat al bij al wel nog mee hoor. Zolang je mij blijft trakteren en zo :p

 
Op dinsdag, 29 augustus, 2006 , Blogger freddy11 zei...

Normaal zou het wel het laatste zijn denk ik.

 
Op dinsdag, 29 augustus, 2006 , Anonymous Smiling Cobra zei...

Als West-Vlaamse pseudo-kluizenaar -- en ja, Alcyon, het lijkt misschien niet zo, maar ik ben een West-Vlaming pur sang -- schijn ik nogal mee te vallen in de kook, hetgeen vooral tot uiting komt tijdens het pakken van pinten.

 
Op woensdag, 30 augustus, 2006 , Blogger maxentia zei...

Dat heb ik nu ook! Zat dit weekend in mijn favo café en terwijl ik naar de overige klanten keek probeerde ik me voor te stellen hoe mijn favo bloggers eruit zien. Van Alcyon weet ik het, hij staat uiterst rechts op de foto bij Big in Belgium snoezig te wezen.

 
Op woensdag, 30 augustus, 2006 , Anonymous buddha zei...

Een pint met "vreemden" gaan pakken valt best mee.

Heb dit eens met forumleden gedaan. Helaas was toen de opkomst magertjes maar de afwezigen hadden ongelijk.

Zelf heb ik ook al eens gedacht om eens samen iets te gaan eten of drinken, maar is hier wel intresse voor?

Sommige bloggers heb ik al gezien/gehoord, anderen hoor ik via email en sommigen ken ik van hun blog.

 
Op woensdag, 30 augustus, 2006 , Anonymous female zei...

Nu heb je een beeld van iemand terwijl dat wel eens totaal anders kan uitdraaien, wat daarom niet negatief is hoor.

 
Op woensdag, 30 augustus, 2006 , Anonymous Alcyon zei...

>> Buddha:
Bwa, ik zou dat wel zien zitten. We zitten wel met twee kleine ukken, dus het past niet altijd...

 
Op woensdag, 30 augustus, 2006 , Anonymous buddha zei...

@ Alcyon: Gewoon op een moment dat het voor iedereen, de meesten past hé.

 
Op donderdag, 22 oktober, 2015 , Blogger oakleyses zei...

christian louboutin outlet, oakley vault, burberry outlet online, cheap ugg boots, ugg australia, christian louboutin shoes, burberry outlet online, louis vuitton handbags, ugg outlet, replica watches, tiffany and co, nike air max, christian louboutin, michael kors outlet, oakley sunglasses, kate spade outlet online, nike air max, nike outlet, prada handbags, cheap oakley sunglasses, ugg boots clearance, gucci handbags, michael kors outlet online, polo ralph lauren, louis vuitton outlet, ray ban sunglasses, oakley sunglasses, cheap ugg boots outlet, replica watches, chanel handbags, nike free, louis vuitton, polo ralph lauren outlet, tiffany jewelry, michael kors outlet online, longchamp outlet, tory burch outlet online, michael kors outlet online sale, ray ban outlet, longchamp handbags, cheap oakley sunglasses, michael kors handbags, louis vuitton outlet, michael kors outlet store, jordan shoes, red bottom shoes, ray ban sunglasses

 
Op donderdag, 22 oktober, 2015 , Blogger oakleyses zei...

converse pas cher, abercrombie and fitch, nike roshe, coach purses, new balance pas cher, true religion, coach outlet, nike blazer pas cher, true religion jeans, ray ban pas cher, burberry pas cher, nike free pas cher, nike air max, hollister uk, kate spade outlet, oakley pas cher, michael kors canada, hollister, north face pas cher, michael kors outlet online, true religion outlet, vans pas cher, nike free, longchamp, nike air max, ralph lauren uk, air jordan, lacoste pas cher, mulberry uk, timberland pas cher, coach outlet, louboutin, ralph lauren pas cher, coach outlet store online, north face, lululemon outlet online, scarpe hogan, nike air force, true religion outlet, ray ban uk, air max, longchamp pas cher, michael kors uk, guess pas cher, tn pas cher, michael kors, hermes pas cher, nike roshe run, air max pas cher, sac vanessa bruno

 
Op donderdag, 22 oktober, 2015 , Blogger oakleyses zei...

chi flat iron, herve leger, giuseppe zanotti, birkin bag, bottega veneta, valentino shoes, wedding dresses, nike trainers, ghd, air max, nike air max, ralph lauren, jimmy choo shoes, vans outlet, timberland boots, vans, longchamp, hollister, north face jackets, baseball bats, nike roshe, converse, nfl jerseys, reebok shoes, gucci, nike air huarache, instyler ionic styler, soccer shoes, abercrombie, new balance outlet, mont blanc pens, mac cosmetics, mcm handbags, ferragamo shoes, hollister clothing store, asics shoes, beats headphones, lululemon outlet, p90x workout, converse shoes, iphone case, north face jackets, oakley, babyliss, insanity workout, abercrombie and fitch, ray ban, louboutin, celine handbags, soccer jerseys

 
Op donderdag, 22 oktober, 2015 , Blogger oakleyses zei...

moncler, juicy couture, michael kors handbags, montre femme, pandora charms, canada goose outlet, replica watches, doke gabbana outlet, uggs canada, canada goose outlet, coach outlet, barbour, ugg, louis vuitton pas cher, marc jacobs handbags, pandora uk, wedding dress, louis vuitton, karen millen, canada goose, juicy couture outlet, thomas sabo uk, moncler outlet, sac louis vuitton, pandora jewelry, toms outlet, ugg, ugg boots, canada goose pas cher, canada goose outlet, michael kors outlet online, louis vuitton canada, moncler, louis vuitton uk, supra shoes, sac lancel, moncler, pandora jewelry, swarovski uk, canada goose, moncler, michael kors outlet, canada goose, hollister canada, ugg soldes, barbour jackets, moncler outlet, canada goose, moncler, swarovski jewelry, moncler, links of london uk

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage