woensdag, augustus 30, 2006

VeeDeeBee uit congé

Frank Vandenbroucke heeft een nieuw profcontract bij Acqua & Sapone versierd. Het gevallen godenkind wordt nog maar eens in de armen gesloten. Ik heb indertijd nog luidop zitten supporteren en in Oudenaarde is zelfs een heuse fanclub maar ik denk niet dat de tv daar vaak heeft opgestaan de laatste jaren bij live-wielerverslaggeving. Zijn hond is naar het schijnt afgekickt en VDB zelf is weer in “bloed”-vorm na zijn doorgedreven training bij de juniores.
Zijn nieuwe ploeg ziet het al goed zitten en heeft al programma uitgestippeld:
hij begint op 16 september in de GP Misano-Adriatico, dan volgen de GP Prato, de Memorial Cimurri, de Coppa Sabatini, de ronde Van Emilia, de GP Beghelli, de ronde van Piemont en de Ronde van Lombardije.

Ik zal persoonlijk mijn haar blond verven als VDB in al deze wedstrijden aan de start komt!

15 opmerkingen:

Pierre Vis zei

Blijkbaar moet het voor de sponsors toch (publicitair) interessant genoeg zijn om hem in te lijven want sportief heeft hij al lang niets meer getoond. Misschien plannen ze een docusoap met hem in de hoofdrol?
Als je die jongen wil laten presteren dan moet je hem dag in dag uit gaan volgen, want op zijn eentje komt hij er niet.

Anoniem zei

Ongelofelijk!

En al een pakje verf gaan kopen?

Anoniem zei

Deal !

Anoniem zei

Enne, in verband met "Aalst" :

Proficiat met het initiatief, Pieter !
Je naam zal voor eeuwig geboekstaafd staan als grondlegger van de officiële stadsblog van Oilsjt. Beste groeten vanwege... nen Gentenaar !

Nathalie zei

Ik snap niet wat iedereen nog in die man ziet. Jazeker, hij had veel talent, maar hoe oud is hij nu, en wat heeft hij al bewezen? Zijn hele verhaal is er één van "ja maar, *vul excuus in*" en het is altijd iemand anders zijn schuld. Pfft. Blaaskaak. Ik moest lachen met het nieuws dat hij aan de start van amateurwedstrijden verscheen met een foto van Tom Boonen op zijn valse licentie!

Anoniem zei

ik vind zijn stunt (ik heb het maar van vaag hoern op radio of tv) dat hij onder een valse nam ergens emedeed in een amateurkoers wel leutig!
hij zou beter van naam veranderen en als anoonieme renner herbeginnen...mediaaandacht is slecht voor 'm ;-)

Maxentia de Beauvais zei

ik zal het u persoonlijk helpen onthouden Pierre, mijn lief zal wel naar de koersen kijken

Sana follia zei

Ik snap niet goed waarom nog zoveel watten onder die man gelegd worden terwijl zoveel jongens moeten knokken voor hun plaats in de wielersport. Ach ja, wat ken ik nu van sport.

Anoniem zei

Aih, die man is ziek. Als zou ik dat geblondeerde haar wel eens willen checken! waha!

Sofie zei

De publiciteit die deze VDB brengt is immers onbetaalbaar. De ploegjes blijven jammer genoeg toehappen. Volgens hem ging hij er al 10 keer opnieuw staan. Tarara!

Unknown zei

volgens mij zal je haar donker blijven of het moest grijs worden.

pierre du coin zei

Ik heb er hier nog alle vertrouwen in dat een geblondeerd coupken mij bespaard zal blijven!

Anoniem zei

Heb vdb net gebeld: hij zal je pesoonlijk uitnodigen in Oudenaarde om je haar te blonderen. En je schaamhaar krijgt een paarse kleur.

Anoniem zei

Begint ma al verf te zoeken hé grote mond , want hij is goed op weg :-)

God is terug !

Anoniem zei

Begint ma al verf te zoeken hé grote mond , want hij is goed op weg :-)

God is terug !