dinsdag, augustus 22, 2006

Trek eens een vrouw tegen uw gillet!

Gisterenmorgen kwam de geur van dennenaalden mij tegemoet toen ik op het werk aankwam. De gang was net gekuist en lag nog na te blinken. Aangezien dit de enige ingang is en ik moeilijk een uur met mijn vingers kon zitten draaien tot alles droog was, schuifelde ik toch maar de gang door. M; die de vloer net een goede beurt had gegeven, begint mij (voor te lachen hé mensen, voor te lachen) de huid vol te schelden over “geen respect”, “tsss tsss tssss mannen” en “weer helemaal opnieuw beginnen”. Dit alles werd ondersteund met de nodige armbewegingen en gevaarlijk rollende ogen.
Onverstoorbaar stap ik op haar toe, trek haar tegen mijn gillet en geef haar drie ferme smakkerds. Ik zeg “prettige verjaardag M.” en stap de lift in. Ha, daar had ze niet van terug! Ik sta nu op een heel goed blaadje en moet de eerste weken geen natte dweil meer in mijn nek verwachten.

18 opmerkingen:

Maxentia de Beauvais zei

Ja, ongelooflijk wat een mirakels je daarmee bewerkstelligt. Ook met knuffelen, aaien over de rug zijn wonderen mogelijk. Verjaardag niet noodzakelijk. En het werkt bij bijna iedereen, zelfs bij mannen!

Bert zei

Zoals we wel eens plegen te zeggen: gletsigaard!

pierre du coin zei

@ bert: mijn west-vlaams is niet zo goed, maar toch bedankt voor het compliment.

Anoniem zei

En was ze eigenlijk jarig, of heb je dat als een soort excuus aangewend?

pierre du coin zei

@ cobra: jaja, ze is nu vrijdag jarig!

Pierre Vis zei

Je kon ze ook gewoon 3 dikke smakkerds gegeven hebben onder het mom van de "internationale dag van de kuisvrouw" :)

Anoniem zei

Subliem Pierre. Thx voor de tip maat, die gaat ooit nog van pas komen, ik voel het, hehe.

Sofie zei

Natuurlijk te zien welke man de vrouw tegen zijn gilet trekt. Ik kan me voorstellen dat er mannen zijn van wie je het liever niet hebt.

Elsbabbel zei

doe je dat thuis ook ?

pierre du coin zei

@ els: bedoel je mijn vriendin tegen mijn gillet trekken of door de pas gedweilde gang lopen ;-)

Anoniem zei

beide zeker?

Vrouwen hun verjaardag herinneren is altijd punten scoren :)

Elsbabbel zei

Pierre,
Door de natte gang lopen, tiens !
Ik vermoed dat hij thuis geen gilleke draagt...

pierre du coin zei

@ els: ik ben op en top man en loop thuis in mijn marcelleken (onderlijf) rond, waar ik G. regelmatig eens tegen trek.
Verder doe ik bij het binnenkomen altijd (meestal) mijn vuile schoenen direct uit hoor!

Unknown zei

Drie kussen voor de floor manager, de nieuwe titel van kuisvrouw.

Anoniem zei

Bedankt voor dit mooie blog, heb ik de eer om mijn blog van SCHOEN te bezoeken :

http://schoen-shoe.blogspot.com

Unknown zei

zzzzz2018.6.22
nike presto femme
christian louboutin shoes
nike blazer pas cher
oakley sunglasses
ferragamo shoes
nike outlet
ralph lauren uk
nike air max
kate spade
pandora charms

Unknown zei

q2n60r7r93 j8y92f6o77 f4z64o3e28 n8k86e0x31 z9p42e2j65 p6u07h0m21

syshed zei

n9c04x1t59 k9o68u7m04 p4q32r0v58 h5k63n1s17 d3v95u3f12 u0j95m4i64