vrijdag, augustus 11, 2006

Grabbelen in de koekedoos

Ken je die grote koekendozen met wel 15 verschillende smaken? Vroeger nam ik altijd die ronde koekjes met een rode bol in het midden, die waren het lekkerst. Maar soms moet je ook gewoon met de ogen dicht grabbelen. Zo kom je soms de lekkerste koekjes tegen. Het is hetzelfde met muziek. Via tinternet is het tegenwoordig heel makkelijk om nieuwe liedjes te ontdekken. Hier en daar lees je op blogs iets over groepen (Erikah Badu) of ga je gewoon af op de naam (Poesie Noir). Hieronder 10 koekies die ik wel wist te smaken:

  1. Poesie Noir: pity for thy self
  2. The meteors: fuck off and die
  3. Zeromancer: plasmatic
  4. Carla Bruni: quelqu'un m'a dit
  5. Dixie Chicks: I can love you better
  6. Erikah Badu: Call Tyrone
  7. Sia: Sunday
  8. Inkubus Sukkubus: Belladonna
  9. Death cab for cutie: soul meets body
  10. gogol bordello: punk rock paranada

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Leve de Danish Butter cookies ;o)

Anoniem zei

Mijn broer en ik vochten vroeger altijd voor de sigarenkoekjes :-)

Anoniem zei

Met je koekjeskeuze ben ik het eens. Die met het rode hart was/is ook mijn favoriet. Wat de muziek betreft, moet ik het antwoord schuldig blijven, omdat ik een 'klassieker' ben.

Anoniem zei

Gogol Bordello is idd wel een fantastische muzikant. Als je nog gypsy-tips wilt kan ik je wel verder helpen... Check Fanfare ciocarlia, bregovic, no smoking orchestra,...

K. zei

Sigarenkoekjes!! Proficiat met het ontdekken van Death cab for cutie :)

Anoniem zei

hmm cookjes dozen ken ik wel, maar niet die met een rode bol...

ik ging ook voor de sigaren en de ronde met chocoalde erop met witte spikkeltjes of de bokkepoten...
en de amandelspeculoosjes...
soit, ik ging op straffe van straf door de mama voor de hele koekendoos :D

Elsbabbel zei

Grabbelen in de snoepjes van Cornoration Street en hopen dat je die paars verpakte beet hebt met dat beukenootje dat verzonken zit in de melkchocolade. Njammienjammie.

pierre du coin zei

@ survivor: bregovic kende ik al de anderen ga ik bij gelegenheid wel eens opzoeken.
Trouwens ik geloof dat gogol bordello in het najaar ook nog eens komt optreden.