donderdag, augustus 17, 2006

Ik loop, ik liep, ik loop weer

Na enig wentelwerk in een poel van drogredenen (vakantie, Kim loopt, te warm, geen goesting) ben ik toch al een week of twee weer aan het lopen. Mijn teller staat op twee keer per week een uurtje aan 60%. Gisteravond brak zowaar een waterzonnetje door. Van puur contentement heb ik er nog een kwartiertje bijgedaan.
Deze morgen in den Lidl nog om een lange loopbroek geweest, dat kan al tellen hé qua motivatie voor de komende wintermaanden.

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Succes met je loopschema.

Anoniem zei

Sinds ik de blog van Koen Fillet van Radio 1 lees, heb ik er nog een (drog)reden bij om niet te lopen...

pironik zei

ik ben eigenlijk nog maar net begonnen met lopen. dat het zolang geduurd heeft, heeft wellicht te maken met de watersportbaangruwel van de middelbare school die nog in mijn kop zat. ik hoop van mijn halve uurtjes snel volledige uurtjes te kunnen maken. door de regen en door den bos. onverwa cht plezant is dat eigenlijk.

Pierre Vis zei

Gisteren ook een bescheiden 20min gelopen aan een (wat begon als) gedreven tempo. Ik probeer 3 keer/week ongeveer 45min te lopen.

Bar zei

Blij te lezen dat ik niet de enige ben bij wie dat lopen telkens weer op en af gaat. 2 maanden 3 keer per week 5 km lopen om dan ineens te stoppen wegens geens goesting meer en weer opnieuw te beginnen de volgende maand. Lopen is fantastisch leuk eens je aan het lopen bent. Spijtig dat het loopbroek en -schoenen aantrekken en de deur thuis achter je dichtslaan bij mij altijd zo'n enorm karwei lijken. Ik droom nochtans van een marathon, ooit zo...

Lou zei

Hoezo "Kim loopt te warm"!?

Unknown zei

Ik doe het wat trager aan, stappen lukt ook, als je maar genoeg kilometers vreet, toch al 6 kg verspeeld dit jaar.

K. zei

loopbroek kopen verzekert niets. Als de sneeuw naar beneden dwarrelt denk je 'ach ze kostte toch maar tien euro...'. Mr desalniettemin, succes Pierre

pierre du coin zei

Amaai, de schare lopers groeit hier. Afspraak in mei voor de 20 km van brussel?
@ k: ik heb de inzet nog wat verhoogd en 's avonds nog om twee pullekes met lange mouwen geweest. Kwestie om nog wat extra druk te leggen.

Anoniem zei

en ik probeer het met Evy, "komaan niet opgeven" en "je bent er bijna" op hippe huppelmuziekjes...
of ik het einde van de start to run reeks haal,zal toch een vraagteken zijn?...