maandag, augustus 21, 2006

het betere lippenwerk

Vorige week ging het tijdens de middagpauze plots over play back. Spontaan kwamen de hoogdagen van Henny Huisman en Bart-spring-in-het-veld-Kaël terug. Doodgewone stervelingen gingen door de met zilverpapier beplakte showdeur en kwamen 2 tellen later uit de rookslierten als Michael Jackson, Bonnie Tyler of Kate Bush terug.
Veel hilarischer waren de sessies bij ons thuis met mijn zus op "Nothing's gonna stop us now" van Starship. Twee fluostiften deden dienst als hippe microfoons en het bed was het podium. En het was eigenlijk geen playback maar een heuse soundmixshow: "oeee, aam so glet i foond joe, aam not gonna loes joe..."

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Vergeet de tennisraketten niet die dienst deden als heuse gitaar!

;-)

Anoniem zei

ik heb lacrimosa nu al twee keer in een jaar tijd gezien.
in de waregem nu zaterdag speelden ze een hele krachtige set, eht rockte en was cht zwaar gothicMETAL waardoor de symfonische weltschmerzfans een beetje op hun honger bleven zitten
wegens een boomlange fukking brittish prick (met een flutcameraatje) op de eerste rij, had ik amper zicht om goei foto's te trekken verdomme...

pierre du coin zei

Geef mij ook maar de symfonische gothic!
Ik heb Lacrimosa nog nooit live gezien. Ik luister graag naar gothic maar ken van de meeste groepen slechts een paar liedjes (gelijk bij Inge Vervotte).

Anoniem zei

Ik heb mij ook wel meerdere malen gewaagd aan het metallica playbacken. Ik had enkel de redneck snor tekort voor de rest ging je het verschil niet merken.

Anoniem zei

don't worry, ik blijf overal rondzwerven, al was het maar om te kwijlen op fijne schrijfsels. Het lukt gewoon eventjes niet :-)

Elsbabbel zei

Met mijn buurmeisje speelden we ABBA ! De microfoons waren haarborstels. Zij was de blonde, ik de brunette. Heerlijke tijden !

Unknown zei

Een leeg cola flesje was ook altijd een goede microfoon.

Anoniem zei

sjeime, sjeime là vie!! Met dito parasol staartjes op onze kop, glitter op ons kaken, hippoletten tot aan ons oren!
Waar is de tijd van de 11 jarige en de verjaardagsfeestjes gebleven?!

Elsbabbel zei

Forgot to say : de teksten die we toen uit onze botten sloegen en waarvan we dachten dat ze nog juist waren ook. Jééééééézus !