woensdag, augustus 23, 2006

Heel uitzonderlijk spelen wij eens mee met de lotto. Vooral bij de speciale prijzenpotten durven wij wel eens een euro of twee inzetten. Met de door de jaren heen ingezette bedragen hadden we vast al een pot verf kunnen kopen maar ergens hoop je dat het lot een verrassing in petto heeft en dat meteen alle verbouwingskosten en verf à volonté betaald worden. Het heeft helaas nog niet mogen zijn. Wij hebben al onze favoriete cijfers (geboortedata, geluksgetallen, nummerplaat, aantal auto’s in de straat, getallen lost …) opgebruikt en zijn nu ten einde raad. Vandaar een oproep aan de eerste zes bezoekers: laat uw persoonlijk geluksgetal achter in de comments en make my (sater)day.
Ps. Ik wel mijn miljoenen wel met een paar mensen delen maar nu niet allemaal en masse de juiste cijfers pikken hé.
Faîtes vos jeux, allez roulez les boules …..

20 opmerkingen:

Anoniem zei

En wat als mijn geluksgetal nu eens 385,16 is?
Grapje... mmmm, neem maar 17.

Sofie zei

Mijn geluksgetal is nummer 5. Veel geluk!

Anoniem zei

My lucky number is 11

Anoniem zei

Nummer 16. Fingers crossed!

Bert zei

9 that is.

Bar zei

I go with 21

pierre du coin zei

En de winnende lottonummers van deze zaterdag zijn:
5 9 11 16 17 21 *droomt Pierre*.
Mocht het groot lot erin zitten bent u bij deze uitgenodigd in mijn nog te graven en met champagne te vullen zwembad.

Anoniem zei

Jakkes. Ik ben niet meer bij de eerste zes. Ik heb nochtans net de juiste combinatie doorgekregen van de lottodirectie.

pierre du coin zei

@ cobra: geef maar uwen lucky number door. Als er nog vijf volgen speel ik de zaterdag daarop met die combinatie.
*hmmm droomt Pierre zou het mogelijk zijn om twee zaterdagen na elkaar de jackpot te winnen
?*

Anoniem zei

@ Pierre: Indien je mag gaan ontvangen te Antwerpen, ik woon een paar huizen veder van het kantoor van de Nationale Loterij, kom je maar op bezoek.

Anoniem zei

Hoeveel nummertjes zitten er in zo'n lotto-trommel? MIjn geluksnummer is 36.

K. zei

Definitely nummer 16. En aangezien palissander dat ook zegt zal 't wel een goedje zijn! Bovendien heb ik altijd veel geluk... :)

Unknown zei

Wat is er mis met een lekkere 13.

Anoniem zei

awel maat, ge zit er serieus naast hé

pierre du coin zei

Damned, weer een euro lichter... en een illusie armer. Maar goedgelovig als ik ben ga ik denk ik het volgende week zaterdag nog eens proberen...

Anoniem zei

Hi people
I do not know what to give for Christmas of the to friends, advise something ....

Anoniem zei

Hello. Good day
Who listens to what music?
I Love songs Justin Timberlake and Paris Hilton

Anoniem zei

Interesting site! Good stuff, good resources here. Nice site. All the best!
- www.blogger.com i
phentermine

Anoniem zei

Hello! Keep up the great work, Cheers!
- www.blogger.com a
samsung ringtone
motorola ringtone
sony ericsson ringtone
nokia ringtone

Anoniem zei

you will like leYUyrtb [URL=http://www.hermes-birkinprice.weebly.com/]hermes handbags replica[/URL] , just clicks away tmGvhsbs [URL=http://www.hermes-birkinprice.weebly.com/ ] http://www.hermes-birkinprice.weebly.com/ [/URL]