woensdag, mei 31, 2006

boriiiiing

Mijn gsm-tune is de zogenaamde 'croak'. Een discreet Zuid-Frans krekeltje dat bij de 20 standaardtunes zit op mijn GSM. Hij is zo saai dat ik hem nog bij niemand anders heb gehoord. Niets crazy-frog-albert-motard of pink-pantertoestanden voor pierre du coin. Ik vind het trouwens altijd hilarisch als de tune van Mission Impossible of zo weerklinkt meteen de helft van de zaal naar de GSM grijpt. Ik ben trouwens een fervente triller-adept. Niets boven een vibrerende massage van de dijspier.

7 opmerkingen:

yab zei

Ik gebruik ook nog altijd het standaard beltoontje van mijn gsm. Maar aangezien ik een niet zo standaard GSM heb (Treo), is dat een redelijk uniek geluidje. Geen verwarring mogelijk dus.

Ariff zei

rengdengdengdengdengdengdeng karrrreendengdengdengdengdeng, brrengdengdengdengdeng... Briiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeengggggggggg.

(vrij vertaald uit het Crazy frog woordenboek) Dat is trouwens wel nogal eens een histoire van die crazy frog. Zal dat is expliqueren op mijn blog ! Interessant tot en met !

Lou zei

Mijn gsm is stilaan prehistorisch (+5j.), een pluspunt voor de herkenbaarheid van de beltoon. Minder is dat de trilfunctie ondertussen ongeveer even veel lawaai maakt als de beltoon ...

Anoniem zei

Nu, ik had jaren zo'n gepersonaliseerde ringtune à la The Rasmus - In The Shadows. Ik was daar zodanig op afgesteld dat ik die hoorde als mijn gsm de andere kant van het huis lag...
Toen mijn gsm op duikavontuur gegaan is, wou ik hetzelfde liedje op mijn nieuwe. 'k Heb het nog altijd niet gevonden. Ondertussen ben ik wel weeral minstens vijf euro kwijt aan die ringtune-toestanden. Pff, ik blijf er voorlopig af.
Een berichtje is bij mij trouwens een kikker, geen krekel, die er standaard inzit :-)

freaq zei

Wat er ook van zij: ik wil oldskool monotone ringtones blijven hebben, en geen crèmekarremuziek. Terwijl ik straks wel aan een nieuwe gsm zal toe zijn - tenzij ik een nieuwe batterij laat insteken die evenveel geld kost als een nieuw toestel - en dan vrees ik niet meer bij een polyfone onderuit te kunnen. :-(

Sandra Rech zei

Wat geweldig dat ik dit tegenkom! Ik had ook Croak op mn oude telefoontje... ik herkende hem ookal stond hij heel zacht.. Dus niet te verwarren met de hoogstirritante "crazy frog" waarvan ik de neiging krijg op mijn afstandsbediening door de tv heen te gooien als ik de reclame zie. Gelukkig ben ik toch vrij helder en switch gewoon van kanaal...
Maargoed.. nu is het zo dat ik een nieuwe telefoon heb met vervelende en nietszeggende beltonen, een nokia 6151, zonder Croak :-(.
Ik ben op internet aan het zoeken en plots kom ik op deze blog terecht.. Kunnen we niet een deal sluiten dat u de beltoon opneemt en hem als geluidsbestandje naar me emailt zodat ik hem weer op kan nemen of iets? Ik ben het net aan het afzoeken maar kom alleen bij Jan Smit, Ome Jan en nog meer van die onzin terecht. Ik ben een fan van Croak, niks oud en saai maar juist heel persoonlijk! vriendelijke groeten, Sandra Rech

Anoniem zei

Shadow Creation is the process to change the color of an image or video..Shadow Creation It means correcting the lighting, white color balance, red or blue color balance, so that the image looks more clear or natural