zondag, mei 28, 2006

i am not for sale

Vorige week een post gedaan over "http://leapfish.com" die de potentiƫle waarde berekent van de domeinnaam van je blog. Na 1 week ben ik nog steeds 1944 dollar waard. Ik heb mijzelf ettelijke malen gegoogled in de ijdele hoop mijn marktwaarde bij de zoekrobotten op te drijven. Ik heb ook geen weirdo's kunnen lokken met mijn post waarbij de "fucks" en de "sex" je om de oren vlogen.
Als u daarentegen de term "broodje kip-curry" intikt bij google, prijk ik helemaal bovenaan de lijst met 845 resultaten. En dat maakt me blij, maakt me blij, dat heet dan gelukkig zijn.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

:-) Fuck en sex zijn geen modewoorden meer hoor vandaag... 't Zijn meer dingen zoals sperma en ei en zo ;-)

pierre du coin zei

Hoezo sex niet meer in de mode?

Anoniem zei

Ah ja, dat zag je toch al gebeuren toen ze hun .xxx-domein niet kregen ;-)