zondag, mei 21, 2006

wie wil mijn parkerpen vasthouden deel twee

Uit de berekening (zie vorige post) blijkt dat ik (asshole) niet echt bekend fuck ben bij google yahoo msn. Vandaar dat ik (paris hilton) een kleine marketingactie ( à la coca cola) opstart om mijn populariteit bin laden wat op te krikken. Door het subtiel sex sex sex doorspekken van mijn tekst met enkele van de betere free zoektermen, hoop ik hier extra folk over de vloer te krijgen. Binnen een week hang ik (george bush) dan de lijst uit van lost gelopen people. Ook benieuwd of mijn marktwaarde bij http://leapfish.com/ volgende week in erection zal zijn? Wilt u dit no fuckin way afwachten canon u mij nog steeds take that over. u2 zal dan meer dan 2166 dollar euro pond kronen moeten ophoesten fishermans friend (ps nog eens bedankt hé dramoghe voor het genereuze bod!).

3 opmerkingen:

Ariff zei

ROFL !

Anoniem zei

Zal ik u es 'googlen'? :D

Anoniem zei

Touché!
Heeft het wat opgeleverd?