woensdag, mei 10, 2006

lopen = betere sex

Jaja, dat stond in mijn lopersboeksken dus dat zal wel waar zijn hé. Ik hoor u al lachen, “Den Pierre du coin heeft een grote marge voor verbeteringen!” Lach maar, ik ben gisteren wel een uur gaan lopen…
’t Is zoals mijn goede vriend Haile Gebreselassie altijd zegt als we samen gaan joggen, « Pierre, mon cher ami, faire l’amour c’est bon pour la santé, et une bonne santé c’est encore mieux pour l’amour. » En de Haile kan het weten want die heeft drie vrouwen.
In het desbetreffende semi-wetenschappelijk artikel wordt gesproken over uithoudingsvermogen, transpiratie, trainen (al dan niet in groep), af en toe een intervalleken plaatsen, goede opwarming, spannende outfits, met een laatste stuiptrekking uzelf over de meet catapulteren, druivesuiker, wedstrijdjes, harmSTRINGs, een logboek om uw prestaties in bij te houden, per sé als eerste over de streep willen komen … De link met uw sexleven is meteen gelegd! Waarop wacht u nu nog, u moest uw loopschoenen al aan hebben gedomme!

3 opmerkingen:

freaq zei

bent u die man uit Ishku's verhaaltje?

Anoniem zei

Ok je hebt me overtuigd! Lopen is absoluut mijn ding ni, maar als je met zo'n argumenten af komt dan kan je toch niet anders dan direct uw loopsloefkes aandoen. :p

Anoniem zei

't is dat ge er zo moe van wordt...